علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

مینویسم از شیطنتهایت(2)

1391/4/10 0:11
651 بازدید
اشتراک گذاری

فعلا که بیدار نشدی پس بتایپم

روزایی که هوا خاکیه لباساتو توی اتاق آویزون میکنم وتو هم یاد گرفتی

که هروقت آویزون میکنم میری لباسارو میکشیو میندازی زمین وقتی میگم نهههههه

نکن فکر میکنی دارم باهات بازی میکنم وتند تند شروع میکنی به کشیدن لباسا،منم

که از این کارت حسابی خوشم اومده بود شروع به فیلمو عکس گرفتن کردم91/2/25

این که میبینید نفس مامانشه

بیشتر از یه ماهی میشه که شوت کردن باتوپ رو یاد گرفتی توی این عکس

از مارادونا هم بهتر بازی میکنی91/3/4

فدات شم الان بیدارشدی منم خوابوندمت به بابا هم گفتم:سیستمو خاموش

میکنم میام یه ساعت پیش شیاف واست گذاشتم الان تبت پایین اومده امیدوارم دیگه

بالا نره،یه برگه ی اچار از شیطنتهات مونده که ننوشتم باشه واسه بعد...

شب بخیر نی نیه قشنگ مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثر
10 تیر 91 1:37
قربون شیطنت هات زودزود خوب بشو راستی معلوم نشد چرا تب کرده؟


چرا به خاطره عفونت گلو