علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

مینویسم از شیطنتهایت(3)

1391/4/10 15:15
609 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی چه طوری ؟الان که داری این پستو میخونی دیگه نی نی نیستی ولی من از این کلمه خیلی خوشم میاد وبیشتر نی نیه مامان صدات میکنم 6روز دیگه امتحان تربیت معلم قرآن دارم واسه همین امروز تا هرجا تونستم واست مینویسم بقیش باشه واسه موقعی که وقت کردم.

علی مرتضی جان توی پست قبلی اون عکسی که باتوپ ازت گرفتم مال

91/3/5 هست ولی ازقبل تر ازاون شوت کردنو یادگرفته بودی

ماچخداروشکر اسهالت 91/3/5 خوب شدنصفه شب دیدم که کنار در ایستادی وحرفی نمیزنی اول ترسیدم فکر کردم که بچه جنی بعد که جاتو خالی دیدم رفتم بغلت کردمو خوابوندم همون شب من واسه سحری خوردن بیدارشدم که یهو دیدم کنارچهار چوب ایستادی من بدجوری ترسوندی چون حتی  گریه هم نمیکردی وفقط نگام میکردی ومن اوردمت کنارم نشستی و باهم سحری خوردیم.91/3/5

ماچعاشق خاموش روشن کردن لامپی ،یه بار که برده بودمت طلا فروشی گذاشتمت رو پیشخون تو هم همش لامپو که نزدیکت بود خاموش روشن میکردی آقای طلا فروش هم چیزی بهت نمیگفت،خونه ی جدو (باباجون)هم پشتیشون رو میندازی میری بالاش دستتو به پریز میرسونی وهی روشن هی خاموش هی خاموش هی روشن ...

ماچبالشت خودتو بیشتر از یک ماهه که میشناسی ووقتی میگم لالا رو بیار پتو وبالشتتو حتی اگه زیر یه بالشت سنگین باشن بیرون میکشی ومیاری.

ماچبهت میگم درو ببند میبندی ،فلان چیزو بده میدی فقط اگه اون چیز خوردنی باشه نمیدی،عینک مامان هم شده بازیه هرروز شما،از روی چشم برمیداری وبه هر شکلی که بخوای میچرخونی شانس اوردم که به هر شکلی انعطاف پذیره وگرنه تا حالا چند بار باید تعمیرش میکردم وقتی هم خسته شدی تا بهت میگم بهم بدش بهم میدیش.

ماچجیغ زدنم که ماشالله به خصوص اگه بچه ای باهات یکی بدو کنه وگرنه زیاد جیغ نمیزنی گاهی که من گوشمو میگیرم تو خوشت میاد وفکر میکنی بازیه وجیغ میزنیو میخندی.

ماچدوماه پیش شایدم بیشتر همه رو با چشم میشناختی میگفتم:بابایی کو؟باچشم نشون میدادی ،داد کو؟باچشم نشون میدادی،ولی الان که حدود یک ماهی میشه همه رو با انگشت نشون میدی وقشنگ همه رو با اسم میشناسی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)