علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

هفدهمین ماهگرد امپراطور

1391/4/30 17:34
751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان مقداری از شیطونیات هست که هنوز ننوشتم

منو بابایی سه روزه که داریم روزه میگیریم واسه همین پشت سیستم

نشستن حوصله وحال میخواد شبم تا میخوابونمت خودم هم خوابم برده

امروز 17 ماهت شد نی نی قشنگم فردا هم اول رمضان 91

به امید خدا میخوام امسالو روزه بگیرم دوسال که به خاطره تو نتونستم

بگیرم با اینکه مقداری از روزه های قضامو گرفتم ولی دلم نمیاد امسالو از دست

بدم فعلا که منو تو خوب مقاومت کردیم امیدوارم بتونم خصلت های بدمو ازبین ببرم

وخصلت های خوبمو تقویت کنم.راستی یه خبر خوب برات دارم بالاخره مامان تونست

توی آزمون ورودی کلاسهای تربیت معلم قبول بشه،نمیدونی چقدر خوشحال شدم

تورو هم چندباره که باخودم میبرم 

پس اول 17 ماهگیت مبارک 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
4 مرداد 91 14:10
17 ماهگیت مبارک.
عزیزم .تبریک میگم .ان شالله که موفق میشی.
مارو هم دعا کن.
آپم با عکسای تولد متین.
خوصوصی هم یه سر بزن.


حتما حتما الان میام سر میزنم.