علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

نی نی من باهوشه....

1391/6/24 14:45
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش موقع شیر خوردن یهو دیدم که از شیر خوردن دست میکشیو وبا اون زبون شیرینت میگی ماما وبعد میزنی روی دستت،من فکر میکردم دستت درد میکنه وبرات ماساژش میدادم اما روز بعد که دادایی میخواست فشارشو بگیره تو همون حرکتو انجام دادی وتازه فهمیدم که دیشب منظورت چی بوده این عکسا هم مال شهریور 91.

 

 

چندشبه که منو تو مدام فیلما وعکسای چند ماه پیشتو نگاه میکنیم وکلی ذوق میکنیم

دادایی هم که میبینه کلی قربون صدقت میره توهم با چنان نگاه ژرفی میری تو حس

وهمه چیزو زیر نظر میگیری وجالب اینجاست همون طور که فیلم پخش میشه

واسم توضیح میدی که این آب،این داداییه،این ....

برای من جالبه که این همه توجه میکنی ودرک کردنت باعث آرامش من میشه.. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان متین
25 شهریور 91 10:02
پسرمون همیشه شیرین زبون ماشالله


مامان زینب خانم
26 شهریور 91 9:39
سلام ماشالله به این علی آقای باهوش. وب زیبایی دارید دوست دارم با شما تبادل اطلاعات کنم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


سلام ممنون از لطفتون ،بله چشم
مریم مامان عسل
1 مهر 91 17:24
ای جونم باهوشم ایشالا آقای دکتر بشی بیام پیشت بگم:
خاله فشار منم میگیری؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ!


انشالله هیچ وقت مریض نشین خاله جووووووووووووون