علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

وتی هوس میکنی نماز بخونی

1392/2/21 0:23
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلامن علیکم چه طوری بزرگ مرد کوچک من خوبیییییییییییییی؟ ی روز وقتی دیدی دارم وضو میگیرم خیلی دقیق نگام  میکردی تا موقعی که دستامو با حوله خشک کردم بعدش از من خواستی آب بهت بدم توهم آب ریختی رو صورتت ودست کشیدی رو سو پاهات من که داشتم می غشیدم دوست داشتم همه ی دنیا اون لحظه ی قشنگو ثبت کنن ولی من اونقدر توی جو بودم که میگفتم علی مرتضی چکار کردی،توهمبا اعتماد بنفس دستو دراز کردی طرف حوله وگفتی حوله رو بده ،ی حوله ی دیگه دادم دست ولی همون حوله ای رو خواستی که من دستو صورتمو باهاش خشک کردم  منم بهت دادمو خیلی قشنگ صورتو سرو پاهاتو خشک کردی.بعدش رفتی سراغ نماز خوندن ،جالب اینجاست که بدون چادر نماز نمیخونی.

91.1.9

مگه میزاشتی نماز بخونم منم مجبور شدم این طوری سرگرمت کنم

ذکــــرگفتن برام از همه چیز جالب تر بود مهره های تسبیحو میچرخوندی و بس بس میکردی

گاهی زیر چشم بهم نگاه میکردی ،اینو هم بگم نمازت فقط خم شدنو بلند شدن

نبود قشنگ دستاتو میزاشتی رو گوشات والله اکبر میگفتی .

فیلمشو گرفتم یاد بگیرم بزارم توی وبلاگ حتما میزارم.

مشغول ذکر گفتن


اینجا کوشییییییییییی باورت میشه من از دستت متوجه شدم که تو زیر چادری

اینجا من شروع کردم به نماز خوندن که تو باز سرو کلت پیدا شد اینبار بابا

که شکار لحظه ها کرد .البته من توقع داشتم که اینکارو کنی واسه همین از بابا خواسته

بودم  حواسش باشه وبموقع بعکسه.چه نمازی شد .آخرشم بابا تورو برد سرگرم کرد

تا تونستم نمازو تموم کنم

هنوزم اینکارو میکنی ،منم نمازمو میخونمو کارت ندارم  میترسم

بهت چیزی بگم از نماز زده بشی واسه همین هروقت قرآن  میگیری دست

و میخونی(البته همش صلوات میفرستی ومیگی الله اکبر)تا زمانی که بی

احترامی به قرآن نکردی ازت نمیگیرم.

فدات شم آویزونم شدی میگی مامان بریم لا لا برم

بخوابونمت زندگیه مامان،تازه هوس ماماما (مربا)هم کردی این

وقت شبنیشخندماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پری
21 اردیبهشت 92 12:25
ای جونننننننننن قوربونت اون دستای کوچولوت برم که تسبیح میندازی اخخخخخخخخخخخخخخ برا منم دعا کن باشهههههههههههه. خوبی مریم جون؟ انشناااه خدا این گل پسرتو همیشه در پناه خودش حفط کنه همچنین بابا و مامانشو
الهام مامان علیرضا
22 اردیبهشت 92 20:18
قبول باشه عزیزم التماس دعا نی نی ناز پاک دل
مامان متین
29 اردیبهشت 92 12:34