علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

برای اولین بار خودت تنهایی رفتی خرید...

1392/3/8 20:31
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ی نیم ساعتی میشه از خونه ی عمه زهرا اومدیم بابایی تو مغازه بود ومنو اون مشغول صحبت بودیم که تو همش میگفتی:مامانی بتنی(بستنی).

فروشگاه کنار خونمونه،ولی من گفتم:اگه همیشه به حرفت گوش بدم وهربار که بستنی بخوای برات بخرم بدعادت میشی (واسه همین خواستم حواستوپرت کنم)که یهو به پشتم نگاه کردم ودیدم نیستی ،این ورو اونورو نگاه کردم نبودی ،گفتم:نکنه مث دفه ی قبلی باز رفته باشی فروشگاه،رفتم اونجا ودیدم،بلــــــــــــــــــــه....آقا رفته فروشگاه در یخچال فروشگاهو هم باز کرده و ی بستنی رو در حال در اوردن از یخچاله،من که کلی ذوق کرده بودم پسرم اونقدر بزرگ شده که خودش میره خریدولی درست مث پسر عموی 6سالش که پارسال رفت فروشگاه تخم مرغ برداشتو اورد خونه میمونه،فکر میکنن همه چیز مفته (ببرو برو)

بعدش بستنی رو گذاشتم سرجاش وبهت گفتم بریم از بابا پول بیاریم بعد بیایم بخریم،وقتی اومدیم برای بابا تعریف کردم وکلی خندیدیم وتوهمش به بابا میگفتی :باباپول مامانی بتنی(بابا به مامانی پول بده بستنی بخره)

وقتی بابایی پولو بهت داد نمیدونی چه طور طرف فروشگاه میدویدی.بستنی رو خریدی وخوردی (نوش جونت)جالب اینجاست فقط بستنی کیم رو بستنی میدونی واگه حصیری یا لیوانی برات بگیرم نمیخوردی وحالت بهم میخوره.

عزیز دلم ماشالله قدت بلند شده ،بیشتر از ی هفتست که دست به در بالایی  یخچال میرسه ومیتونی درشو باز کنی ،دست به در اتاق خواب ودر حیاط میرسه ولی نمیتونی بازشون کنی ،البته بعضی درهای اتاقو که سفت نیستن میتونی باز کنی ولی در حیاط چون بالاست فقط میتونی گیرشو لمس کنی.چند وقت پیش ازمن صندلیتو خواستی وقتی بهت دادم فکر کردم میخوای باهاش بازی کنی،ی لحظه نگات کردم دیدم صندلی رو بردی پشت در حیاط داری در حیاط باز میکنی ،وااااای عزیز دلم اخه این چه کاریه یاد گرفتی،چراغ آب سرد کن یخچالو هم به این شیوه باز میکنی.چه میشه کرد اگه تو رو نداشتیم چه میکردیم(واقعا زندگیمون با تو ی رنگو بوی دیگه ای میده)قراره ماشین بخریم ولی فعلا قیمت ماشین دوباره کشیده بالا ،به بابا گفتم:بزار بعد انتخابات اگه گرونتر شد که دیگه هیچ ،ولی اگه ارزونتر شد انشالله که اینطور باشه ما هم ماشین دار میشیم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهام
10 خرداد 92 20:12
سلام.خوشحال میشم به وب ماسربزنیدودرصورت تمایل لینک کنید.خداپسرتون روحفظ کنه
mumy
11 خرداد 92 14:20
سلام خوبیییییییی کم پیدایی به ما سر نمیزنی
مامان زینب خانوم
12 خرداد 92 17:13
عزیزم اصلا آدم فکرش نمیکنه که چقدر این وروجک ها زود بزرگ میشن مرد شده دیگه برای خودش آره صبر کنین بعد انتخابات که اوضاع پایدار بشه
مامان بردیا
14 خرداد 92 0:42
ای ول پسرمون مرد شده دیگه
مامان تسنيم سادات
17 خرداد 92 1:58
سلاااااااام دوست جونى خودم عيد مبعث رو تبريك مى گم بهتون ايشالله سلامت باشيد اين على مرتضى كه قشنگ از قيافه و كاراش معلومه حسابى مستقل براى خودش و حسابى آقاست خصوصى گذاشتم
مامان ایدین
27 خرداد 92 19:56
سلام خانومی مرسی که وباگ من سر زدید هر سوالی در مورد خیاطی دارین من از جون و دل در خدمتتون هستم منم لینکتون میکنم
مامان ایدین
30 خرداد 92 20:42
سلام خانومی منم شما رو لینک کردم و خوشحال میشم هر سوالی در مورد خیاطی داشتید جواب بدم
مامان تسنيم سادات
1 تیر 92 0:19
ههههه.... چه با مزه دقيقا مثل تسنيم ميره از مغازه هر چى ميخواد بر مى داره بعدشم سرشو مى ندازه پايين مياد بيرون حالا الانا يه كم بهتر شده ولى قبلا وقتى مى خواستيم از مغازه بيايم بيرون بايد اين دخترى رو چك مى كرديم كه چيزى بر نداشته باشه !!!!
مامان عرشیا
4 تیر 92 8:27
قربون این پسرکوچولو برم که اینقدر زود مستقل شده
اموزش هنر دستی (عسل)
19 تیر 92 16:38
اپم گلم بیا و بهم سر بزن نظر یادت نره مگه نمیخواستی هنر بیشتر یادبگیری بیا منتظتم نظر بدیاااااا راستی یه بخش به وب اضافه شد با اسم هنر های دوستان بازدید کنننده که شما میتونی هر چی هنر داری رو عکساش رو حجمشونو کم کنی با پینت (نقاشی ) بعد به ادرس (asaljam1380@yahoo.com) به ادرس به هم ایمیل کن منتظر کار ها هستم میتون یحتی نقاشی و یا کاردستی های کوچولوتو برام هرچی که باشه برام بفرستی منتظر کار های مادر و پسر هستم بیای هاااا نظر بده توی وبم
اموزش هنر دستی (عسل)
19 تیر 92 16:40
عزیز هنر هاتو برام به ادرس asaljam1380@yahoo.com اینیل کن کاردستی های نی نی تو هر چی شده برام بفرست کارهای هنری خودتهم بفرست تا بذارم وبم فرستادی خبر بده تا منم بذارم توی وبم منتتظر کارهای مادر و پسر هستم
اموزش هنر دستی (عسل)
19 تیر 92 16:40
به منم سر بزن تورو خدا نظر هم بده منتظر کار های هنریت هم هستم
اموزش هنر دستی (عسل)
19 تیر 92 16:41
نظر میدی توی وبم ؟
اموزش هنر دستی (عسل)
19 تیر 92 16:41
نی نی وروجک نازو موشموشکو ببوس