علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

ستاد امپراطوری علی مرتضی

1392/4/8 13:59
665 بازدید
اشتراک گذاری

(قبل هرچیزی بگم این مسابقه بیشتر ی سرگرمی وهرکسی به شکلی

تبلیغ میکنه در رای دادن آزاد هستین رای بدین دوستون داریم رای ندین

هم دوستون داریم.از همتون ممنونم

(گزیده ای از متن سخنرانی امپراطور )

ای دوستان اگه ب من رای بدین من این امپراطوری را برداشته وبه جمهوریت  تبدیل میکنم

چنانچه میبینید با اینکه امپراطورم ولی  یک دوره رای گیری هم در دولت خودم دارم .

حتی بهتر از جومونگ هم این وبلاگو اداره میکنم.

حالا ی زحمت بکش اون موبایلو بردار کد 234 رو به 20008080200 بفرست

به دوستات هم پیشنهاد بده توی این کار اجتماعی شرکت کنن

قربون دستت .امپراطور شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان متین
9 تیر 92 15:49
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا عین جملتو فرستادم
منصوره مامان زهره
11 تیر 92 15:15
سلام دوست عزیز امروز اولین پست آموزش هنری رو گذاشتم، سوالی داشتید در خدمتم. farzandemahdavi.niniweblog.com
مامان متین و مهبد
11 تیر 92 17:18
ای نی نی شکمو.
مامان متین و مهبد
11 تیر 92 17:18
سلام عزیزم .مهبدم رو توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت دادم با کد 329 .خوشحال میشم به پسرم رای بدی .به این شماره بفرست.20008080200
مامان علی اکبر
12 تیر 92 15:29
سلام عزیزم من به علی مرتضی جون رای میدم
مامان بردیا
16 تیر 92 12:00
سلام.خوبین.چه عکس نازی.امیدوارم برنده بشی گلم
مامان عرشیا
16 تیر 92 21:08
بیچاره مامانی که باید بعد از این همه خرابکاری همه جا رو تمیز کنه
مامانِ عسل
19 تیر 92 7:43
سلام عزیزم قالب جدیدت مبارک باشه... رتبه علی مرتضی بد نبود ها... یکم بیشتر تلاش کنی برنده میشه
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 0:20
سلام خاله جان به رامیلای ما رأی بدید لطفا کد 620 .
منصوره مامان زهره
28 تیر 92 11:37
سلام دوست عزیز با آموزش یه گل تزئینی بسیار ساده بروزم...
مامان الینا،آنیتا
31 تیر 92 10:22
سلام عزیزم .دیدم وبلاگش مسدود شده ! متوجه شدم شما اقدام کردی .کاش اول بهش میفهموندیم که همه ی ما متوجه شدیم بعد مسدودش میکردی .بعد اینکه شما گفتی ؛ مدیریت وبلاگ از کجا صحت این موضوع براش آشکار شد ؟ غیر عکس امیرمهدی عکس های دیگش رو هم تونستی پیدا کنی تو وبلاگ ها ؟
عمو بهمن
31 تیر 92 13:43
سلام علی مرتضی جون، خوبی شکمو؟
نوش جونت بخور زودتر بزرگ شی که مامانیت برات کلی آرزو داره

ایشالا سایه بابا و مامانت همیشه بالا سرت باشه،
راستی به عمو قول بده پسر خوبی براشون باشی



سلام عمو خوشحالمون کردی ممنون که اومدین علی مرتضی قول میده پسر خوبی باشه ممنون از آرزوی قشنگتون.