علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

راهپیمایی روز قدس

1392/5/11 15:19
941 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم متاسفانه این روزای آخررمضان حالم زیاد خوب نیست وامروز با اینکه از دیشب منتظره صبح بودم ولی صبح حالم خوب نبود ونتونستم برم وتو هم که ماشالله ساعت 1 ظهر بیدار میشی ومن خیلی دوست داشتم که اگه میرفتم توهم بامنو بابا باشی.

سرنماز بودم که شنیدم تو داری ی چیزی میگی وقتی نمازم تموم شد گفتم:علی مرتضی میگی ؟وتو بازم تکرار کردی مر مر آمیکا(مرگ برآمریکا)خیلی خوشحال شدم که اینو از زبونت میشنیدم،بعد که همین جمله رو برای جدو و دادایی تکرار کردی اونا هم خیلی خوشحال شدن ودادا گفت من بهش گفتم که بگه واینکه شنید از تلویزیون صدای مرگ بر امریکا داره پخش میشه وتوهم تکرار کردی.فکر نمیکنم هیچ وقت رابطه ی ایران با اسرائیل و آمریکا درست بشه چرا که آمریکا واسرائیل هیچ وقت چشم ندارن کشوری رو بالاتر وپیشرفته تر از خودشون ببینن.اسرائیل هم که اون همه معجزات حضرت موسی آدم نشدن پس امیدی به انسان شدنشون نیست.وقتی با افتخار ی بچه ی 5 ساله ی فلسطینی رو میگیرن وکشون کشون میبرن واسه اسارت و اصلا براشون مهم نیست که بچه که خیلی ترسیده وگریه میکنه این اسم حیوون هم براشون حیفه چرا که از حیوون پست ترن.انشالله هرچه زودتر امام عصر(عج) ظهور کنه و زمین رو از وجود چنین آشغالایی پاک کنه.

آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 16:57
سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون
مامان محمدطاها
13 مرداد 92 23:30
من تو گوگل سرچ کردم pff.me اگه نشد تا دقیقتر بگم