علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

دلیلی بزرگ برای نبودنم

1392/9/19 15:06
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

سلام متاسفانه پسردایی عزیزم که عین برادرای خودم دوسش داشتم توی سن 17 سالگی فوت شد اونم با ی ضربه ی چاقو به قلبش.

پسرداییم با کسی که موتورشو دزدیده دست به یقه میشه و وقتی که دعوا تموم میشه و درحال رفتنه اون دزده با چاقو میزنه به کناره ی بدنش وچاقو رو تا قلبش فرو میکنه،روزای بدی رو پشت سر گذاشتم داشتم افسردگی میگرفتم،(خواب زیاد،گریه های یواشکی ودور از چشم بقیه،کابوسای شبانه وبد خوابیدن)تا اینکه به خودم اومدم وگفتم:من همیشه به همه  میگم موقعی که مصیبتی بهشون وارد میشه یاد حضرت زینب کنن چرا که مصیبتاشو در مقابل حضرت زینب هیچ نیست ولی اونوقت خودم اینطوری کم اوردم،پس ی یاعلی گفتمو زندگیمو با انرژی بیشتر از قبل شروع کردم وبه خوندن آیه الکرسی رو اوردم وخیلی آروم شدم ،وخداروشکر آرامشی رو که قبلا توی زندگیم بود تونستم دوباره برگردونم.الان حالم خیلی بهتر شده ولی حال مادرمو زن داییم اصلا خوب نیست واز دست دادن صادق که ی پسره آروم ومومن بود هنوز براشون قابل هضم نیست دعا کنین خدا بهشون صبر بده.اینبار قول نمیدم ولی سعی خودمو میکنم 5شنبه جمعه که خونم تمام ماجراهای این چند ماهو براتون بنویسم.بازم ممنونم که احوال پرس ما هستینماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

میترا
19 آذر 92 15:25
برای این اتفاق ناراحت شرم
کاکل زری یا ناز پریییی
21 آذر 92 16:44
ای وای مریم جون راست میگیییییییییی؟؟ تسلیت میگم عزیزممممم خدا ازش نگذره روح پسر داییت شاد عزیز دلم این روز ها هم میگذره مهم اینه که جایگاهش تو اون دنیا خوب باشه خدا خودش صبرشو میده
مامان زینب خانوم
21 آذر 92 20:09
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم خدا بهتون صبر بده... غم جوون خیلی سنگینه خدا بیمرزتش
مامان متین و مهبد
22 آذر 92 14:10
سلام عزیزم .خیلی ناراحت شدم از خوندن این خبر خدا به مادرو زن داییت صبر زیاد بده ان شالله واقعا از دست دادن عزیزی سخته چه برسه به این که جوون هم باشه.خدا بیامرزدش
مامان اهورا
22 آذر 92 19:36
سلام عزیزم تسلیت میگم غم اخرتون باشه خدا به بازماندگان صبر بده خییییلی ناراحت شدم داغ عزیز خیلی سخته
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
26 آذر 92 13:29
سلام خيلى ناراحت شدم خدا به شما صبر بده و رحمتش رو شامل حال پسر دايى تون
مامانی درسا
27 آذر 92 13:18
عزیزم خدا بهتون صبر بده ..... خدا به مادرش صبر و تحمل بده ...... تسلیت میگم ....... پسر گلتو ببوس دوستم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامان الی
28 آذر 92 11:43
سلام عزیزم خوبی ؟پسرت خوبه؟واقعا مصیبت سختیه که جوونی را از دست بدی!امیدوارم خدا بهتون صبر بده خیلی ناراحت شدم
مامان بردیا
4 دی 92 9:54
ای وای...تسلیت میگم.خیلی ناراحت کننده بود...چقد خوبه که تونستی این دوره سخت رو پشت سر بذاری
مامان آرامیس
12 دی 92 10:56
عزیزم ببخشید دیر جوابتونو میدم تازه الان کامنتتونو دیدم ما مینی واشو همون موقع ها فروختیم به همون مغازه داره که ازش خریده بودیم مغازه اش سر امین حضوره فقط اونه که چند مدل مینی واش داره ولی به هر حال ممنون که جوابمو دادی
مامان کوثری
14 دی 92 18:05
سلام خوبی خیلی متاسفم تسلیت میگم واقعا ناراحت شدم خدا نیاره داغ جوون خیلی سخته خدا صبرتون بده ..........من مثل شما طاقت مرگ دوست و آشنا رو ندارم و واقعا داغون میشم ... مرتضی جان چطوره انشاالله که خوب باشه
fariba
15 دی 92 23:24
عزیزم بهت تسلیت میگم.خیلی ناراحت شدم..چقدر جوون بوده...خدا به همتون مخصوصا پدرومادرش صبر بده ایشالا دیگه هیچ وقت غم نبینید
شبنم
21 دی 92 0:33
سلام دوستان عزیز سایت ما در زمینه طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان، همچنین ساخت کلیپ برای کودکان ،آغاز به کار کرد ان شااله که با خواست خداوند بتوانیم رضایت خاطر شمارا فراهم کنیم با تشکر http://babyarts.ir در صورت داشتن هر گونه سئوال در این قسمت پاسخگوی شما هستیم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=1
مامانِ عسل
21 دی 92 14:15
ای نعمت باطنی عالم مهدی وی نور دل نبی خاتم، مهدی تکمیل نموده رب به تو نعمت ها ای نعمت جاری دمادم ، مهدی * سالروز آغاز امامت و ولایت گل سرسبد عالم هستی، تبریک و تهنیت *
مامان کوثری
1 بهمن 92 0:28
http://tempari.blogfa.com سلام خوبین چطوره اوضاع روحیت امیدوارم خوب باشی عزیزم هر چی پیش میاد یه آزمونه از طرف خدا ........خودش صبرتون بده
مامان عرشیا
1 بهمن 92 13:01
تسلیت میگم بهتون..داغ جوون خیلی خیلی سخته اما چاره ای جز صبر نیست روحش شاد
زهره
15 بهمن 92 0:51
سلام خانومی با دیدم کامنتت خیلی خوشحال شدم و لی این جریان واقعا حالم رو گرفت متاسفم ایشالا باقی عمر عزیزاتون باشه