علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

این روزهای تو

1393/2/27 0:51
920 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم این روزها خیییییلی شلوغو شیطون شدی ی مدت خوب شده بودی ولی اونقدر ورجو وروج میکنی و موقع کارتون دیدن وفیلم دیدن اونقدر سوال میپرسی که آدمو از دیدن منصرف میکنی،ی سوالی رو چندین بار میپرسی واصلا هم از جوابای تکراریه من خسته نمیشی.

مثلا ی روز با هم داریم فیلم میبینیم:

علی مرتضی:مامان ماشین چی شد؟

مامان: خراب شد.

علی مرتضی:کی خرابش کرد؟

مامان:مواظبش نبودن خراب شد.

علی مرتضی:چراااااااا؟

مامان:خوب تصادف کرد که خرابش شد.

علی مرتضی:چرااااااا تصافا کرد؟

مامان:حواسش پرت شد تصادف کرد.

علی مرتضی:پس مامان این بچه کوووووو؟

مامان:مامانش داره غذا درست میکنه.

علی مرتضی:چار نیومد پیشش؟

مامانکچلتلویزیونو خاموش کنم آرهههه

علی مرتضی:نههه وساکت میشه

*فوق العاده حواست به همه چیز هست و عصابانیتت از همه چیز برام شیرین تره،وقتی دعوات میکنم عین آدم بزرگا سرتو میندازی پایین وبعض میکنی و چشات پر از اشک میشن ومن برات غش میرم و وقتی بغلت میکنم بغضت میترکه و گریه میکنی،منم بهت میگم بخند بخند بخند و تو در اوج گریه میزنی زیر خنده.

عزیز دلم اگه روزی دعوات کردم یا زدمت منوببخش بخدا میمیرم برات،همه ی فکرم خوشبختیه توست همه ی مشغله ی فکری اینه که ی آینده ی خوب برات درست کنم البته با کمک بابا،واین عصبانیتا واین دعواها همش از عشق مادریه وبعد از اون خودم کلی پشیمون میشم.

*حرف زدنت که خیلی خوبه از همون اول کمتر پیش می اومد کلمه ای رو اشتباه تلفظ کنی ولی من دوس دارم  وقتی بعضی از کلماتو گرد تلفظ میکنی.

آبلیمو:آلبیلون

شکمم:شمکم

چشمام:چمشام

ی چیز دیگه هم بود الان یادم نیست یادم بیاد حتما برات مینویسم.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مینا
7 خرداد 93 23:04
شیرین زبونی بچه ها که خیلی باحاله منم دوست دارم ولی بقول شما گاهی کلافه کنندست. منم به همین درد دچارم از بس متین سوال میپرسه
مامان علی مرتضی
پاسخ
وااای مینا جون همش چرا چرا من که اینطوری میشم موقع سوال پرسیدن علی مرتضی
فهیمه
24 خرداد 93 1:06
. روزی در برگه تقویم خواهند نگاشت تعطیل رسمی – روز ظهور حضرت ولی‌عصر«ع» ولادت امام مهدی(عج) بر شما مبارک
مامان علی مرتضی
پاسخ
ممنونم خواهرم عید شما هم مبارک .