علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

چند روزی نیستیم

1393/2/27 1:26
852 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم فردا داریم میریم شوش خونه مامان جون وباباجون،خیلی خوشحالی همش میگی بریم میگم الان بریم میگی نه بریم ،الان نه،میگم صبح میریم میگی نه بریم ،نمیونم چت شده منظورت از الان چیه،ساک لباساتو به زور با خودت اینورو اونور میکشی ون صفه شبی نمیدونم کجا میخوای بری،بهت میگم الان شبه میخوای بریم میگی نههههه بریم وااااااااااا چت شده تووووهیپنوتیزم فکر کنم هنوز مفهوم الان وبعدا رو نمیدونیسوال

الانم دیگه خسته شدم پا شم بخوابم که صبح زود باید بیدار بشم .تو وبابا هفت پادشاهو خواب دیدین ولی من هنوز چسبیدم و اصلا کنده نمیشم گیج خوابم گیج

بووووووس برای دوستایی که در نبودمون احوال پرسمون هستن

برای شمااااا

پسندها (2)

نظرات (2)

هانی
31 اردیبهشت 93 12:45
عسیسممممم چه ذوقی دارهههههه انشاالله بهت خوش بگذره گل من .پاینده باشی دوستم
مامان علی مرتضی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان مینا
6 خرداد 93 13:20
مثل همه بچه از دیدن پدربزرگ و مادر بزرگ ذوق میکنه. زمان هم نمیدونن چیه