علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

قطره ی فلج اطفال

1393/3/6 12:06
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امپراطور خودم الان داشتی دورو بره من میچرخیدی ومیگفتی مامان منو ببر حموم ببین سیاه شدم بوسفدات بشم با این ادبیات قشنگت.

دو روزه پیش بردمت حموم که دادایی اومد دم در حموم گفت:که ی خانمی دم در خونه منتظره واسه دادن قطره ی فلج اطفال،منم زود زود حمومتو تموم کردم وشلوارتو پات کردم وبا همون حوله ی تن پوشت بردمت دم در،اول ترسیدی و فرار کردی و دور ماشین جدو می چرخیدی که من نگیرمت با کلی حرف زدنو ناز کشیدن بالاخره اومدی،قطره ی اول راحت بود ولی قطره ی دومو تف کردی به خانمه گفتم گفت:اشکال نداره نزار اینکارو بکنه،یادم اومد بچه که بودم وقتی واسه دادن قطره اومدن دم در خونمون منم فرار کردم وخودمو لوس میکردم و یادمه که اون قطره تلخ بود واین احساس تو رو درک میکردم وقتی میگفتی اون خانمه رو برو بزنش به بابا بگو بزنش.خیلی خوشحالم که اونموقع اون قطره هارو خوردم وگرنه معلوم نبود الان چه وضعیتی داشتمخندونکچشمک

همون روز عصرش رفتیم سر زمین جدو که خربزه بیاریم خیلی هوا خوب بود بودن اینطور هوایی اونم این موقع سال واقعا غنیمته،ولی جالب تر از همه اینه که توی ماشین ی حرف عجیبی از دهنت در اومد وگفتی مامان من 2 تا زن میگیریمهیپنوتیزم چییییییییییی بعد گفتی :2 تا زن میخرم

اینم تاثیرات حرفایی که به عمو مهدی برای زن گرفتن میگیم چون اون روز موقع نهار از عمو مهدی خواستیم که زن بگیری وشادی بیاره تو این خونه وتو هم از حرفای ما چه برداشتی کردی،بابا که شنید گفت:دیگه جلوی تو از این حرفا نزنیم چون همه جا میگی من زن میخوام حالا مردم چی فکر میکنن.سوت

 

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان مینا
6 خرداد 93 13:19
سلام خانمی چطوری خوبی. یه مدتی نبودم حاا میام تک تک مطلب ها رو میخونم. ببینم قطره فلج اطفال رو دم در خونه ها میارن ؟چه جالب .ما باید بریم مرکز بهداشت ای جان دو تا زن میخره .مامان مواظب باش بعدا واقعا دوتا نشه
مامان علی مرتضی
پاسخ
خوش اومدی عزیزم.نمیدونم والله خدا نکنه 2 زنه بشه تازه دیروز به باباش میگفت:بابا زیاد دختر بیاریم
مامان مینا
7 خرداد 93 23:01
عزیزم برای پسندیدن مطلبی از یه وبلاگ میری توی منو کار بری خودت بعد قسمت ارتباطات و میبینی که یه موضوع اضافه شده به اسم مطالب دوستان روی کلیک کن .اونوقت بالای صفحه جایی رو داری که میتونی اسم هر وبلگی رو که خواستی کپی کنی بعد سیوش کنی اون موقع برات باز میشه که از هر وبلاگی که اسمش رو اونجا گذاشتی میتونی مطلبی رو بپسندی. یلی هم خوبه هر وبلاگی که بروز بشه اونجا میبینی فقط هم خودت میبینی
مامان علی مرتضی
پاسخ
ممنونم مینا جون که بهم گفتی،اولین وبلاگ رو به اسم وبلاگ شما ثبت کردم
مامان عرشیا
8 خرداد 93 18:02
خیالت راحت با این وضعیت مملکت زمان ازدواج بچه های ما دیگه نون همون یه زن رو هم باید به زور بدن چه برسه به دوتا پس دوتا نمیگیره
مامان علی مرتضی
پاسخ
منم امیدوارم به همون ی زن قانع باشه چون اصلا تحمل 2 تا عروسو ندارم وبا نظرت موافقم تا اون موقع شاید اصلا دیگه کسی ازدواج نکنه
مامي محمدرضا
13 خرداد 93 12:05
سلام عزيزم منم با مامان عرشيا جون هم نظرم واقعا با اين وضع فکر نکنم زير بار يه دونه رو هم برن چه برسه به 2 تا علي مرتضي جون را ببوسش
مامان علی مرتضی
پاسخ
مامان عرشیا جون امیدوارم همین طور باشه خواهر
مامانِ عسل
13 خرداد 93 12:09
سلام عزیزم خوبی... امپراتور کوچیک ما خوبن اینجا حسابی گرم شده و عسل عادت به خونه نشینی کرده حاضر نیست مهمونی شب نشینی هم بریم در مورد نمایشگاه هم انشاالله سال بعد با هم بریم شما خوبه شوش و دزفول زیاد میرین می تونین اونجاها تهیه کنین ولی ما فقط ایلام را داریم
مامان علی مرتضی
پاسخ
سلام عزیزم خدارو شکر خوبیم مطمئناً به گرمیه اینجا نیست خواهر ولی ما همچنان توی این هوا پیاده روس وبیرونمونو داریم مگه اینکه منو علی مرتضی پای فیلم سرزمین اهن بشینمو ازش دل نکنین وباباش تنهایی بره پیاده روی.البته اینطوری خوشبحالش میشه چون منو علی مرتضی دستو پاگیریم ونمیزاریم تند تند راه بره درمورد کتابا حق با توئه تو دزفول میتونم چیزای خوبی پیدا کنم اینبار با شوهرم واسه خرید مغازه میرم دزفول تا هم برا یعلی مرتضی وهم برای مغازه ی همچین چیزای خوبی بخریم
خانوم مهندس
14 خرداد 93 13:19
عزززیززززززم چقدر بانمک که دوتا میخواد
مامان علی مرتضی
پاسخ
نمیدونم خانوم مهندس چرا اینو میگه:ولی وقتی ی روزی بزرگ بشه ووبشو خودش بخونه وبدونه این همه دوست دختر توی لینک دوستاشه بعید میدونم بیشتر از دوتا نشه
مامان عرفان
20 خرداد 93 0:59
سلام عزیزم. ممنونم نظر لطفته. البته که میتونی بدی درست کنن این یعنی تخت پسرم پسند شده. راستی من سبزش رو روشنتر می خواستم. نشده. تازه حواست باشه که در کشوهای پایین تخت از کدوم سمت باشه. کدوم سمتش مورد استفاده هست.
مامان علی مرتضی
پاسخ
منم ممنونم که جواب دادین تخت پسرتون خیلی جادار وقشنگه
مامانِ عسل
20 خرداد 93 12:31
ریحانه مامان دوقلو ها
24 خرداد 93 19:45
سلام وای مردم از خنده از دست این دسته گلت دسته گلای من که از من سرما خوردگی گرفتن الان پسری گیر داده بستنی می خواد اینم از اثرات تبلیغات تلوزیون هست . جالبه قطره میارن دم در خونه اینجا از اینکارا نمی کنن
مامان علی مرتضی
پاسخ
سلام ریحانه ی عزیزم ممنونم که به ما سر زدین . اره خیلی خوبه که اوردن دم در مث قدیمای خودمون