علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

آدمک کشیدن امپراطورم

1393/10/30 12:03
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون کوچولوی من خوبی؟تولد 4 سالگیت نزدیکه خیلی شیطونو پر جنبو جوش شدی،ی دم حرف میزنی وهر چند دقیقه میگی مامان چی داریم ....لاغری ولی دکتر میگه وزنت نسبت به سنت خوبه با اینکه خوب غذا میخوری ولی این جنبو جوشت باعث شده زود زود کالری بسوزونی و لاغر بمونی.

دیشب با ی کار شگفت انگیزت منو واقعا شگفت زده کردی،روی تخته وایت بردت رضا پسر عمه نوشته بود(تعمیرگاه:زنده باد ایران) وروی میخی که بالای که روی دیوار زده بود آویزونش کرد،من شب موقع خواب دیدم که بالای سرمونه گفتم ی وقت زلزله نیاد بیفته رو سرمون اوردمش پایین،تو هم وقتی اومدی ودیدی من اوردمش پایین بهت برخورد وگفتی:کی اوردش پایین اهههممممم ونوشته رو پاک کردی ی چیزی بجاش کشیدی و به دادایی گفتی برات همونجا نصبش کنه،حالا که دراز کشیدم وبالای سرمو نگاه کردم دیدیم واااای خدای من ی آدمک کشیدی چقدر ذوق کردم برای اولین بار بین اون همه خط خطی هات صورت ی آدمکو دیدم،چقدر برام شیرین بود اون لحظه برای اینکه مطمئن بشم اتفاقی نبوده پاکش کردم وازت خواستم دوباره بکشی وتو ی آدمک از قبل بهتر همراه دستو پا برام کشیدی،خدای من چقدر شیرین بود اون لحظه،چقدر لذت بخش بود دیدن اولین ادمکی که پسرکوچولوی 4 سالم کشیده با ذوقو شوغ نشون بابا دادم وگفتم:بابا ببین علی مرتضی چی کشیده البته بابا به انذازه ی من ذوق نکرد ولی میدونم که اونم خوشحال بود تو هم وقتی ذوقو شوغ منو دیدی همش میگفتی:مامان بده بارت بکشم وتا امروزم  هنوز برام ادمک میکشی و هرکدوم کاملتر از قبلی،نمیدونم اگه زودتر بهت توجه میکردم شاید زودتر از اینا هم میتونستی ادمک بکشی .

عکسم گرفتم فعلا مغازم ،رفتم خونه و وقت شد حتما تو همین پست برات میزارم.

پی نوشت:سلام فدات شم ببخشید عکسات دیر شد امروز 13 بهمنه وحدود 13 روز پیش بود که این پستو نوشتم برات ولی خوب نتونستم زودتر از این عکسارو بزارم البته چندورز پیش که عکسارو از دوربین به سیستم انتقال دادم تا بعد کم حجم کردن بزارم تو وبت خود اومده بودی وعکسارو طوری حذف کردی که هیچ جا نمیشد پیداشون کرد حتی مای کامپیوترو هم از صفحه ی سیستم حذف کردی واز طریق استارت وارد مای کامپیوتر میشیم،فدت شم معنای اینترنتو بازی آنلاینو ی سری اصطلاحات عجیب غریبو خوب یاد گرفتی با بازی آنلاین 5 گیگ از حجم اینترنتو تموم کردی وقتی امیر محمد اومد بهش میگفتی :من همشو تموم کردم فقط 2 گیگ مونده حالا معنی این حروفو هم خوب نمیدونستی واسه اینکه بهم میگفتی :مامان بیا کامیپوترو روشن کن ببینم چطوری چند گیگش تموم شده چقدرش موندهبوس

خلاصه روزگار قشنگ با توموندن همین طور ادامه داره واینم عکسهای آدمک کشیدنات

اینجا همون جاییه که من متوجه شدم بین اون خطوط درهم ی آدمک کشیدی

واینم نقاشی ای هست که برای اولین بار آدمکو بدون هیچ حاشیه ای کشیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا
30 دی 93 12:14
سلام ان شالله خدا نی نی تونو حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامان علی مرتضی
پاسخ
بهتون سر زدم عزیزم
مهسا خانوم
9 بهمن 93 10:51
منتظره عکسیم خوبین؟ افرین علی مرتضی