علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

بینایی سنجی

1395/4/2 6:38
632 بازدید
اشتراک گذاری

آبان ماه که چند روزی ازش رو اختصاص دادن به بینایی سنجی بچه های 4 تا 6 سال وامسال شما برای اولین بار باید اینکارو که بنظر خودت ترسناکم بود انجام میدادی، بینایی سنجی رو همون جا توی جامعه القرآن انجام دادیم ولی باکلی حرفو سیاست مادرانه بازم زیر بار نمیرفتی وهمش اخمات تو هم بودن واخرشم انجام ندادی.غمگین

آبان ماه 94

قیافتو ببین چقدر حالت بده اونوقت من توی این موقعیت دوربین بدست....

این لحظاتو ثبت میکنم برای اینکه بدونی تمام خاطرات تلخ وشیرینت برای من

جذاب و پر از انرژی بودن.

البته تلخ از نگاه خودت ولی مریضی و حوادثی که برات پیش می اومد جز خاطرات تلخی بود که حتی ثبت

کردنش هم برام تلخ بوده وفقط میخواستم ی روزی اگه اون خاطرات رو خوندم وخوندی بدونی که با چه

سختی ی پدر و مادر بچشونو بزرگ میکنن.

بهترین هارو برات آرزو میکنم عزیزه دلم

پسندها (1)

نظرات (0)