علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

پنجمین سال باهم بودن

1390/10/15 14:38
848 بازدید
اشتراک گذاری

شیطونک مامان امپراطور جان

نمیدونم چرا مردا این طورین درست برعکس ما زنان،خیلی کم پیش میاد که به خانمشون بگن دوست دارم ،برام همه چیزی، من خوشحالم که تورو دارم، اگه تو رو نداشتم چکار میکردم...


من از چندین نفر پرسیدم واونا گفتن:آره شوهرای ما هم این طورین.البته این طبیعت 90 درصد از مرداست برعکس ما خانما که راست میریم چپ میریم قوربون صدقه ی آقای شوهر میریم.چهارشنبه ی پیش من از بابایی به خاطره این برخوردش شکایت کردم اونم یه خورده ساکت شدو گفت:اون قدر دوست دارم که مطمئنم نمیتونی درک کنی.این حرفش برام خیلی قشنگ بود،این مردا حرف نمیزنن ...حرف نمیزنن...ولی وقتی هم حرف میزنن طوفان به پا میکنن.

میدونی خیلی از مردا همین که تو کارای خونه و بچه داری بدون هیچ منتی به زنشون کمک میکنن یعنی اینکه من عاشق زندگیم هستم،من عاشق زنو بچمم.بابایی میگه خیلیا میگن دوست دارم اما صرف گفتن این جمله کافی نیست و باید توی عمل نشون بدیم و ما مردا هم از این نوعیم که اگه خانما زرنگ باشن میگیرن که شوهرشون دوسشون داره یا نه.من مطمئن شدم که بابایی دوسم داره اما چه کنیم ماخانما هم اینطوری هستیم دیگه .

خلاصه خبر امروزم اینه که امروز منو بابایی پنج سال از باهم بودنمون گذشت.یعنی 5 سال پیش توی همچین روزی منو بابایی باهم محرم شدیم و حدود دو ماه بعدش یعنی 14 فروردین 86 باهم عقد کردیم،امروز برامون روز بزرگیه و بی اغراق میگم که خوشحالم بابایی رو به عنوان شریک زندگیم انتخاب کردم چون بابایی چیزهایی بهم داد که مطمئنم پسر عمم نمیتونست بهم بده.

نی نیه قشنگم می خوای بدونی عشق واقعی چه عشقیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

همین سوالو من 5 سال پیش ز استادم پرسیدم وگفت:اگه عاشق شدی و دیدی بیشتر رفتی طرف چیزای منفی،اگه عاشق شدی و دیدی داری از خدا ومعنویات دور میشی بدون اون عشق یه عشق پوچه واما اگه عاشق شدی و دیدی داری به خدا نزدیکتر میشی ،به نمازت اهمیت بیشتری میدی بدون اون موقست که نشانه هایی از نور قراره وارد زندگیت بشن وعشقت واقعیه.میدونی عزیز مامان به نظرم عشق زمینی زمینه ای برای رسیدن به عشق وشناخت خداست و امیدوارم توی زندگیت یه عشق واقعی و سالمی رو داشته باشی.واسه منو بابایی یه اتفاقات خوبی توی وجودمون افتاده ولی هنوز ناچیزن ،امیدوارم خدا بیشتر کمکمون کنه تا هم بتونیم تورو خوب تربیت کنیم هم بتونیم خودمون رو بشناسیم چون انسان از خودشناسی به خدا شناسی میرسه.من از زحمات بابایی به خاطره کمکهای بی منتش توی خیلی از زمینه ها ممنونم و خدارو به خاطره این نعمت شاکرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاس
16 دی 90 17:33
ممنون بانوی مهربان ومادر زینبی که برای من نظر گذاشتید و لطف کردید واقعا شرمندم کردید من تنها خدمت گزار به حضرت زهرا هستم وخوشحالم با شما آشنا میشوم این آدرس ایمیل منه aleyassin14@yahoo.cim و در سایتwww.ahlulbasar.irفعالیت زیادی میکنم خوشحال میشم که بایین اونجا وباهم بیشتر باشیم نی نی قشنگ شما هم که ماشاء الله خداحفظش کنه خیلی شکلاتیه.
درمورد فضای موجود در نی نی وبلاگ با شما موافقم متاسفانه بنده هم شاهد همچنین مسئله ای بودم حتی بدتر سعی کردیم با چند تن از دوستان ولایی که متاهل هستند وبلاگ بزنیم و رنگ وبویی بهش بدیم البته بعضی از دوستان کم کاری کردند به دلیل مشغله زیاد وتمرکزشان روی فعالیت انجمن اهل البصر که بنده به نظرم با توجه به سخنان اخیر امام خامنه ای مد ظله العالی خانواده وزن از مسائل درجه اول کشور است کمکاری دوستان را توجیه نمیکند.ولی من وحاج آقا سعی کردیم نگاه متفاوتی به زندگی داشته باشیم.البته تازه ازدواج کردیم وشش ماه است.

ممون از لطفی که به من دارید بازم مممنون که به ما سر زدید..
مامان متین
17 دی 90 9:28
راست می گی خانمی شوهر منم همین حرفا رو میزنه و میگه همیشه به گفتن نیست و توی عمل باید نشون داد دوست داشتن رو .
ان شالله شما خانواده خوب با هم در خوشی تا ابد زندگی کنید . و به چیزهایی که دوست دارید برسید.


ممنون از لطفت مینا جونم برای شما هم همچین آرزوهایی دارم...