علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

یه خبرخوب و یه خاطره خنده دار

1390/10/12 14:45
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امپراطور مامان خوبی ریکا جان؟بالاخره بعد از مدت ها مامان به یکی از آرزوهای مادیش رسید.

چهارشنبه ی قبل بابایی به مناسبت پنجمین سالگرد با هم بودنمون که 15 دی هستش یه دوربین دیجیتال واسم سفارش داد یه دوربین خوب با 14 مگا کیفیت.نمیدونی امروز که بابایی دوربینو از پست اورد چقدر خوشحال شدم از این به بعد کلی عکس با کیفیت ازت میگیرم تا همه ی لحظاتی رو که بی دوربین حیف  شدنو جبران کنم واقعا بابایی با این کارش کلی منو خوشحال کردمنم که عشق عکس گرفتنم .

خاطره ی خنده دار هم اینه که امروز من تورو بعد از پوشک کردن بغل کردم تا بابایی شلوار پات کنه بابا هم با اعتماد به نفس کامل و همون طور که همه ی سعی خودشو میکرد شلوار پات کرد نمیدونی چه مشقتی کشید تا شلوارو پات کرد و با خوشحالی گفت:تموم شد آخرشم که نگات کردم دو تا پاتو گذاشته بود تو یه لنگ شلوار و تو به زور پاهاتو تکون میدادی منم که خندم گرفته بود به بابا گفتم:ببین چه کار کردی و هردو خنیدیدیم وبهش گفتم:که این موضوع رو حتما تو وب علی مرتضی مینویسم که نوشتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)