علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

فقر

1390/11/6 1:51
862 بازدید
اشتراک گذاری

روزی یک مرد ثروتمند، پسر بچه کوچکش را به یک ده برد تا به او نشان دهد مردمی که در آن جا زندگی می کنند چقدر فقیر هستند . آن ها یک روز و یک شب را در خانه محقر یک روستایی به سر بردند .
در راه بازگشت و در پایان سفر ، مرد از پسرش پرسید : نظرت در مورد مسافرت مان چه بود ؟ 
پسر پاسخ داد : عالی بود پدر !....

پدر پرسید : آیا به زندگی آن ها توجه کردی ؟
پسر پاسخ داد: فکر می کنم !
پدر پرسید : چه چیزی از این سفر یاد گرفتی ؟ 
پسر کمی اندیشید و بعد به آرامی گفت : فهمیدم که ما در خانه یک سگ داریم و آن ها چهار تا . ما در حیاط مان فانوس های تزئینی داریم و آن ها ستارگان را دارند . حیاط ما به دیوارهایش محدود می شود اما باغ آن ها بی انتهاست !
در پایان حرف های پسر ، زبان مرد بند آمده بود . پسر اضافه کرد : متشکرم پدر که به من نشان دادی ما واقعأ چقدر فقیر هستیم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
16 دی 90 7:23
ممنونم عزيزم منتظر عكسا ميمونم.با اجازه لينكت كردم.
مامان یاس
16 دی 90 12:48
بسم رب الحسین
هر كس ز حسین خبر ندارد
جز خاك رهی دگر ندارد
در وقت عطش گر آب نوشی
دیوانگیت ثمر ندارد
بر فاطمه گر غلام هستی
سیلی به رخت اثر ندارد
دستان تو سد راه عشق است
عباس علی كه دست ندارد
ای آنكه به سر زنی از عشقش
دیوانه ای او كه سر ندارد
گویند در بهشت زیباست
بین الحرمین كه در ندارد
سلام به شما بزرگوار بلاخره مامان یاس وبلاگشو درست کردو مرتب شد ویک عالمه مطالب جالب گذاشته منتظر دیدارشما هستم با نظرهایتان.
صلوات


..زبان من قاصر است دوست عزیز..
من چادرم را دوست دارم
16 دی 90 16:37
سلام خواهر خوبم

دنیا همینه دیگه یک فرصت محدود که ما اونقدر خودمونو قوی کنیم تا به جایی برسیم که تمام انتخاب هامون خدایی بشه

ما خودمون هم داریم شاگردی میکنیم اما اگه اجازه بدید یک وبلاگ خیلی خوب و مفید معرفی کنم؟
http://istgahefekr.blogfa.com/

خصوصا اون پست با عنوان :
آیا تربیت دینی فرزندان نیاز به تحصیلات آکادمیک دارد یا اینکه خیلی ساده می تواند اتفاق بیفتد ؟

که البته من اسمش رو گذاشتم "فرمولی ساده اما جدی برای تربیت دینی فرزندانمان" با این لینک:
http://istgahefekr.blogfa.com/post-105.aspx


خداوند متعال شما رو و خانواده تون رو حفظ کنه

امیدوارم شما و خانواده تون از بهترین یاران امام زمان عج قرار بگیرید در غیبت و ظهورشان

لبخند رضایت حضرت زهرا سلام الله علیها نصیبتون

ممنون عزیزم در اولین فرصت به آدرسایی که دادید مراجعه میکنم...
مامان متین
17 دی 90 9:26
سلام خانمی مطلبت عالی بود عالی

.
.