علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

روز زن،روز مادر،روزفاطمه هامبارک

1392/2/11 1:08
576 بازدید
اشتراک گذاری

بر مـقدم دخـتر پیمـبر صلـوات

بر چشمه ی پاک حـوض کوثـر صلوات

بر محضر حضرت مـحمـد تبـریک

بر مادر شیعیان حــیدر صلوات

 

سرم را نه ظلم می تواند خم کند ،
                                     نه مرگ ،
                                            نه ترس ،
سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم ؛

 

از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هر روز، روز توست ...

شرمنده دوستای گلم سرعت اینترنت پایین

اومده ونتونستم به تک تکتون سر بزنم واین روزو

تبریک بگم،پس عزیزان گلم،دوستای خوبم روزتون مبارک

واین نوشته ها تقدیم همه ی شما که لایق بهترین ها هستین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان تسنيم سادات
11 اردیبهشت 92 1:29
سلام مامانى عزيزم عيدت مبارك روز مادر رو هم تبريك ميگم بهت آخخخخخخخخخى ...... جانم ....!!! حسابى خوش گذروندين و على مرتضى هم حسابى كيف كرده اونجا تظر عكساى قشنگتون هستم مى بوسمت مامان مهربون و دوست خوبم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 9:41
مادر، تو کتاب همیشه گشوده ایثاری. تو در مزرعه زندگی مان بذر سپیده و مهر می کاری. تو چون آسمان زلالی و چون باران بخشنده. مادر قامت تو قیامت عشق است. ای سرافرازترین سر و سایه گستر زندگی ام. در وصف تو، کلمات عقیمند و واژگان محدود. ای خوب ترین، ای رئوف ترین سرچشمه مهربانی ها، ای ساکن کوی مهتاب، ای آب و آیینه و آفتاب، نام بلندت جاودان و کتاب وجودت به شیرازه امن و امان خداوندی استوار و تلاش بی شائبه ات در بارگاه الهی پذیرفته باد. دوست عزیزم روزت مبارک [ماچ
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 10:11
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان بردیا
11 اردیبهشت 92 10:47
دوستم روزت مباااااااااااااااارک
مامان محمدرضا
11 اردیبهشت 92 12:27
سلام روزتون مبارک عزیزم ممنون به ما هم سرزدید.
مامان متین
12 اردیبهشت 92 13:44
ای بهتر از همه کلمات! ای خواستنی تر از عشق! دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر. روزت مبارک