علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

وقتی فهمیدم دندون دراوردی

1390/9/11 15:42
501 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی میشد که جای دوتا دندون پایینیت سفید شده بود و دندون سمت راستیت بیشتر من فکر میکردم دندون در اوردی اما خبری نبود تا اینکه یکم آذر دستم رو گذاشتم که ببینم چه خبره که فهمیدم واااااااااااااااااای چی بود یه چیز تیز یعنی درست فهمیدم باورم نمیشد به مادر جون گفتم حرفمو تایید کرد بعد بابا که اومد زود خبرش کردم و حرفمو باور کرد اما اونقدر زوق ذده بود که بهش گفتم:دستتو بشور تورو خدا خودتم باید ببینی چقدر بامزس بابا هم این کارو کردو و وقتی دستش به دندونت خورد نمیدونی چه حالی شد و گفت:آره دندون در اورده ،مادرجون رو سرت کشمش ریخت وگفت:باید برات شیرینی بگیریم اما فرصت نشد وبابا همش سر کار بودو خسته میومد اونقدراین دستو اون دست کردیم که محرم شد انشالله بعد صفر جشن دندونی خوبی برات میگیریم منم از الان دنبال تدارکات جشن تولدو عقیقه و جشن دندونیت هستم انشالله بتونم تا یک ماه دیگه همه چیزو آماده کنم.

راستی امپراطور مامان با لباس محرم این شکلی شدی ...فداااااااااااااااااااات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 90 9:57
مبارکه عزیزم مبارکه اوخییییییییی چه بزرگ شدی چه خوشکل شدی قوربونت بریم ما


خیلی ممنون دوست عزیز انشالله زوطی خودتون
مامان مهراد
11 آذر 90 12:50
خیلی مواظبش باش چون دندون درآوردن خیلی درد داره مهراد اصلا اشتها به چیزی نداره بی اشتها شده


بله درست میگید خدارو شکر فعلا اشتهاش خوبه ولی بعضی وقتا هم اذیت میکنه
مامان محمد پارسا
11 آذر 90 14:17
سلام عزیزم
مبارک باشه انشاالله به سلامتی
ما منتظر می مونیم مامانی تا بعد از ماه صفر حتما دعوتمون کنید من و پسلم میایم


ممنون مامان گل حتما خبرتون میکنم


مامان محمدرضا
11 آذر 90 22:28
آخی مبارک گل من داری بزرگ می شیا
مامانش حس خیلی باحایه وقتی میفهمی نی نیت دندون درآورده من که خودم کلی ذوق کردمو به هر کی می رسیدم می گفتم


مرسی از لطفتون دوست عزیز
shima
13 آذر 90 18:13
elahiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cheghad nanazi shodi nafasie khele


.