علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

وقتی امپراطور کوچک زردی گرفت{بدترین خاطره}

1390/4/15 17:48
882 بازدید
اشتراک گذاری

علی مرتضی 5 روزش بود که کم کم علامتهای زردی تو صورت و بدنش مشخص شدن چون بچه ی اولم بود حسابی ریختم به هم و مدام گریه میکردم بعد چندروز احساس کردم زردیه صورتش بیشترشده و ترسم بیشتر شد بااینکه از دکتر وحشت داشتم ومیترسیدم بگه بستریش کنید ولی به خاطره سلامتیه کوچولوم رفتم دکتر.دکتر بعد از این علی مرتضی و معاینش گفت :صورتش زرده سریع یه آزمایش ازش بگیرید تا ببینم بیلی روبینش چنده...

بعد از گرفتن آزمایش و نشون دادن نتیجه مشخص شد که بیلی روبین علی آقا از 12 شده17 و دکتر سریع دستور بستری شدنشو داد غروب اون روز بستریش کردیم و 1شب دوباره ازش نمونه گیری کردن این بار بیلی روبینش 22 شده بود من ترسیده بودم و تمام اون شبو گریه کردم  

صبح از شدت گریه چشام ورم کرده بود و به زور جلومو میدیدم تست گرفتن از علی مرتضی شده بود کابوس شبو روزم و حتی پرستارا و مریضای دیگه دلشون برام میسوخت و میگفتن ان شالله خوب میشه این که نگرانی نداره همه ی بچه ها زردی میگیرن اما چیزی که بیشتر اذیتم میکرد شیوه ی بد خون گرفتن پرستارا بود که هیچ وقت فراموشم نمیشه.اون لحظه ای که میگفتن بچه رو واسه تست گرفتن بیار وحشتناکترین لحظه بود با جرأت میتونم بگم اون لحظه حاضر بودم دوباره سختیه زایمان رو بکشم ولی اذیت شدن علی مرتضی رو نبینم.

علی مرتضی رو توی یه محفظه ی کروی شکل گذاشتن و16 مهتابی دورتادورش روشن بود این مهتابیا باعث بیحال شدن و شیرنخوردن علی آقا شدن و چون باعث کم آب شدن بدن بچه هم میشدن دکتر گفت:باید بهش سرم وصل کنیم و با کلی مکافات پرستارا تونستن رگشو واسه سرم بگیرن. 

روز سوم دکتر جواز مرخصی علی جان رو داد صورتش گل انداخته بود و از قبلا بهتر شده بود همه از مرخص شدنش خوشحال بودیم و از خدا به خاطره اینکه جواب دعاهامون و گریه هامون رو داد ممنونیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسین
23 خرداد 90 15:48
سلام عزیزم
حالتو درک می کنم چون پسر منم زردی گرفت .من شب و روز گریه می کردم چقدر ازش ازمایش گرفتن.دکترا می گفتن مال شیر مادره.خلاصه دوماه پسرم زرد بود تا خوب شد


سلام مامانی خوبید؟نی نی حسین خوبه؟دیشب بهتون سرزدم نی نی نازی دارید خدا حفظش کنه بازم منتظرتونم
مدرسه ی مامان ها
24 خرداد 90 13:20
الهی
چه معصوم...
خیلی سخت بوده، منم داشت گریه ام میگرفت چه برسه به شما که مادر هستید
ان شاالله خدا به همه ی مادران صبر بده و کمکشون کنه
ممنون که به مدرسه ی ما اومدید، شما رو لینک کردیم تا به جمع مامان های مدرسه ی ما اضافه بشید

شما همیشه به من لطف داشتید
مامان سید ابوالفضل
24 خرداد 90 15:09
عزیزم حالا حالش خوبه



خدارو شکر خوبه تازه الان تپلتر شده و همه چیزش ok
mAhyA
27 خرداد 90 1:17
آخی عزیزم خدا رو شکر که الان خوبه راستی الان چند وقتشه؟؟؟؟؟؟ چه اسم قشنگی هم داره....ماشالله خیلیم ناااااااااازه


از لطفتون ممنونم دوست خوبم


30 خرداد 4ماهش تموم میشه
mAhyA
27 خرداد 90 1:20
شرمنده اصلا حواسم به شمارنده سن بالای وبلاگ نبود


خواهش میکنم دوست من
مامان سید ابوالفضل
28 خرداد 90 19:04






از این همه لطفتون ممنونم به به چه قلبایی...
مامان يگانه زهرا
30 خرداد 90 2:45
سلام عزيزم
ايشالله كه ديگه هيچ وقت مريض نشه گل پسرت

خيلي سخته ميدونم چون يگانه زهراي منم وقتي يك ماهش بود يك هفته بستري بود بخاطر آبله مرغون ...

شاد و سلامت باشيد


ازتون ممنونم که اومدید ونظر دادید حتما بهتون سر میزنم
مامان کوثر جون
30 خرداد 90 23:21
الهی بمیرم براش این عکسو نزار دلم کباب شد


سلام امیدوارم هیچ بچه ای مریض نشه واز همدردیتون ممنونم
مامان کوثر جون
30 خرداد 90 23:21
عکس های خوشگلشو بزار نبینم هیچ بچه ای مریض باشه ایشاالله همیشه سالم باشه


شما لطف دارید چندروز که با فضولیاش نمیزاره وبشو درست کنم وغکسای تازشو بزارم در اولین فرصت میزارم به وبتون حتما سر میزنم
مامان پسرا
7 تیر 90 1:51
سلام مامانی! درکت می کنم واقعا! نی نی منم بهمنی و اونم زردی داشت و 4 روز بستری شد. خیلی روزهای سختی بود ولی واقعا خدا رو شکر! من که اونجا وقتی بچه های مریضو می دیدم، تازه می فهمیدم خدا چه لطفی بهمون کرده. ایشالا خوب باشین!
مامان پسرا
7 تیر 90 1:51
سلام مامانی! درکت می کنم واقعا! نی نی منم بهمنیه و اونم زردی داشت و 4 روز بستری شد. خیلی روزهای سختی بود ولی واقعا خدا رو شکر! من که اونجا وقتی بچه های مریضو می دیدم، تازه می فهمیدم خدا چه لطفی بهمون کرده. ایشالا خوب باشین!


سلام لطف کردید نظر دادید ان شالله کوچولوهای شماهمیشه سالم باشن
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
30 دی 91 5:43
الهی چقد اذیت شدی تو خاله