علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

واسه مامانو بابا دعا کن

1390/9/16 21:32
701 بازدید
اشتراک گذاری

نی نیه قشنگم علی مرتضی جان

دیگه نمیتونم مث سابق کلی حرف واست بزنم کمر درد امروز بدجوری حالمو گرفت و گریه کردم احساس

میکنم ستون فقراتم ورم کرده و از موقعی رفتیم شمال این طوری شده بودم اونم موقع برگشتن چون صندلی

-های اتوبوس خشک بودن وتو توی بغلم خواب بودی و هروقت خوابم میبرد بادرد کمرم بیدار میشدم الانم که

اود کرده بلند شدن و نشستن برام سخت شده رفتم دکتر که برام یه عکس بنویسم وقتی رفتم بیمارستان 

گفت:باید روغن کرچک بخوری و صبح بیای ولی چون روی شیرم تاثیر میگذاشت و ممکن بود اسهال بگیری

حاضر شدم دردو تحمل کنم ولی این کارو با تو نکنم بابا هم چند روزه تب داره هرچی آمپولو سرم زده بیفایده

بوده پریشب تبش اونقدر رفته بود بالا که مجبور شدم پاشویش کنم و تا الانم تبش ادامه داره خدا کنه خود

خدا به حق این ماه عزیز همه ی مریضارو شفا بده ان شالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
17 آذر 90 0:58
خدا ان شالله بهت قوت بیشتر بده خانمی
واقعا این همه تحملو چجوری به مادرا می ده که با این همه دردایی که دارن بازم اول به عزیزاشون کمک می کنن و حاضرن از خودشون بگذرن. ئاسه همینه که می گن بهشت زیر پای مادراست
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی و همسرت هم همین طور

ممنونم مینا جون.