علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

امپراطور و استخر توپ

1390/4/19 16:17
1,593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی چند روزی که نبودم تا خاطراتت رو بنویسم واسه این بود که باهم دیگه رفته بودیم خونه ی مادرجونت و خونه ی اونا تا خونه ما حدود٥/١ ساعت فاصلست و اونجا هم سیستمی نبودکه بشه وصل شد واسه ی همین بعد حدود یک هفته که اومدیم دوباره شروع به نوشتن کردم اونجا دختر دایت غزال یه استخر بزرگ توپ داشت که زن دایی مریم تورو که هنوز نمی نشستی تو استخره نشوند ومامانی ازت عکس گرفت.

شما از رنگای شاد استخر کلی خوشت میومد و وقتی درازت میکردیم کج خولقی میکردی دوس داشتی بشینی ونگاه کنی بزرگتر که شدی قول میدم به بابایی بگم یه خوشکلشو هم واسه پسمل مامانی بخره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا نازپری
16 تیر 90 11:24
اخی عسل وای میام می خورمتا هلوووووووو خدا تو رو برا مامان و بابا نگه داره عزیزکم


ممنونم مامانی انشالله شما هم یه هلوی خوشمزه بیارید.
مامان سید ابوالفضل
16 تیر 90 22:38
الههههههی عزیزم چه ناز نشسته خدا برات نگهش داره عزیزم


ممنونم دلم براتون تنگ شده بالالخره یاد گرفتم وبلاگو چه طور خوشکل کنم.
مامان تربچه
19 تیر 90 9:41
واااااااای جیگگگگگگگگگگگر
راستی گلم
با افتخار لینکت کردم


ممنونم منم لینکت کردم