علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

تشکر از عمه ها

1390/4/22 13:00
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی به نظرم خدا هر زنی  رو که دوس داشته باشه علاوه بر یه شوهر و مادر شوهره خوب بهش خواهر شوهره خوب هم میده خدا همه ی اینارو یه جا بهم داده و لطف بزرگی در حقم کرده البته منم عروس بدی نیستم ها اینو خودشون هم میگننیشخند

عمه هات وقتی حامله شدم  خیلی هوامو داشتن و خیلی وقتا میومدن وکارای خونمون رو انجام میدادن حتی قبل از حاملگیم هم هر وقت مراسمی داشتیم واسه کمک میومدن و هیچ وقت گله ای نمیکردن.

وقتی به دنیا اومدی تا مدت ها هرروز واسمه دیدنت میومدن و تو کارا کمکم میکردن و طوری قربون صدقت میرفتن که انگار اولین نوه شونی نه سیزدهمی.

من به داشتن چنین خونواده ای افتخار میکنم و محبت و خوبیاشون باعث شده دوری از خونوادم رو فراموش کنم وهر وقت میرم خونه پدر جونت دوس دارم زودی برگردم و کنارشون باشم.

هرچی از خوبیاشون بگم بازم کمه بزرگ شدی خودت به حرفم میرسی.

من از عمه های گلت و مادر جون و پدر جونت که هرروز کلی باهت بازی میکنن تا سرگرم بشی تشکر میکنم و امیدوارم هیچ کس و هیچ چیز بین ما جدایی نندازه{ آمین}

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شيرين
18 تیر 90 22:33
سلام عزيزم...ممنون كه به وبلاگم سر زدي.
منم لينكت ميكنم.
راستي پسر خوشگلي داري....خدا حفظش كنه.


سلام منم ممنونم که اومدید .از لطفتون نسبت به نی نیم ممنونم
faeqeh
19 تیر 90 2:40
سلام مامانی نوشته هاتو همون طور که خواستی درست کردم
از پیدا کردنِ دوست خوبی مثل تو خیلی خوشحالم با حرفات کلی مثبت شدم


ممنونم شما هم دوست خوبی برای من هستید مواظب خودتون و نی نی باشید
مامان تربچه
19 تیر 90 9:40
سلااااااااا عزیزم
خوبی خانمی؟
وااااااای چه پسملی
چه اسم نازی هم داره
من هم درمورد خانواده ی شوهر باهات موافقم چون خودمم یه خوبش رو دارم


سلام خوشحالم که مث من خوشانس هستی عزیزم
زیبا
19 تیر 90 12:22
سلام
با صورتک های خندان با نمک و معروف در خدمتتونم


سلام امپراطور بزاره حتما سر میزنم زیبا جون
مامان هلیا
19 تیر 90 12:45
سلام امپراتور چقدر ناز و خوشگلی ماشاالله بخصوص تو عکس داخل استخر خیلی نمکی به وب دخمل منم سر بزن و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم


سلام مامان هلیا جون من حتما لینکتون میکنم
مامان سید ابوالفضل
19 تیر 90 16:42
انشالله خدا خانواده همسرتو برات نگه داره


بازهم لطف شما.واقعا ممنونم