علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

عید92

1392/2/15 2:09
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

سفره ی هفت سین امسال کم خرج تر از همیشه بود،مامان جون یه سبزه ی اضافه داشت بهمون داد،عمه زینب ی ماهی اضافه داشت بهمون داد چون توی بازار روز عید همه ی ماهیا مریض شده بودن ومردن ،وبقیه ی وسایلشوکه از پارسال برای سفره ی باباجونی اینا گرفته بودم  اضافه اومده بودم منم استفاده کردم.راستی این اولین سفره ی هفت سین توی خونه ی خودمون بود لحظه ی تحویل سال دوربینو تنظیم کردم واون لحظه رو با گرفتن فیلم ماندنی کردم.بعد تحویل سال رفتیم به باباجونی ودادایی تبریک گفتیم البته عمه خدیجه ودخترش فاطمه زودتر اومدن واولین کسایی بعد از بودن که تحویل سالوبهشون تبریک گفتیم  وکنار سفره کلی عکس گرفتیم .

سفره ی هفت سین ما که سمت چپ آثار شیرینی

خوردن شما هنوز هستش ،البته منم عاشق شکلاتم

وتوی عید اونقدر خوردم که جوش زدمسبز

سفره ی هفت سین خونه ی جدو که دیگه یاد گرفتی بهش میگی

باباجون،ولی باباجونی عاشق اینه که جدو صداش کنی ولی مرغ

تو ی پا داره ،هرچی تو بگی همون...

سفره ی رو فاطمه دختر عمه خدیجه چیدبر عکس

سفره ی ما که همه چیزش کوچیک بود اونا همه چیزشون بزرگ بود

عجله ای درستش کرد ولی قشنگ شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر مهدی
15 اردیبهشت 92 2:51
2تاش قشنگه ایشالا که همه ساله به شادی سفره هفت سین پهن کنید
مامان متین
15 اردیبهشت 92 8:02
سلام بهنظر من سفره ساده قشنگ تره.ایشالله عیدهای زیادی روی کنار خانوادت داشه دابی
مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 10:17
واااااااى امروز چقدر پست گذاشتيد عالى بود خيلى خنديدم از دست على مرتضى وروجك ... مامانى جون اگه خواستيد بياين به ما سر بزنيد با مرورگر فايرفوكس يا گوگل كروم بيايد البته يه بار امتحان كنيد شايد با همون اكسپلورر بياد آخه قالبمو عوض كردم اين قالب هم با اكسپلورر درست كار نمى كنه اگه فايرفوكس يا گوگل كروم نداريد توى اينترنت سرچ كنيد : دانلود گوگل كروم اونوقت مى تونيد از اينترنت بريزيد توى كامپيوترتون
مامان محمدرضا
16 اردیبهشت 92 1:19
سلام دوست خوبم. اومدم ازتون تشکر کنم اگه رای شما نبود محمدرضا برنده نمیشد واقعا ممنونم بوسسسسسسسس
مامان تسنيم سادات
16 اردیبهشت 92 16:51
عزيزم نمايشگاه خوب قيمتش يه كم از قيمت بيرون ارزونتره خيلى نه ولى ، خيلى متنوعه همه چيز يه جا جمعه شايد به نظرم الان براى على مرتضى خيلى چيز نتونى پيدا كنى چون اكثر بازيهاى فكرى سه سال به بالاست مگه اينكه الان بگيرى نگه دارى براش . كتاب براى دو سال بود مثلا كتابهاى آموزش رنگها ، اعداد، حيوانات و ... از اين جور چيزا من الان بعد از سه سال اولين بار بود با تسنيم رفتم هر سال خالدى رو مى فرستادم كه اگه چيزى ديد به درد تسنيم بخوره بگيره براش از سال ديگه حتما بيا چون خيلى چيزا مى تونى براش بگيرى و خودشم بزرگتر شده
مامان محمدرضا
17 اردیبهشت 92 1:34
سلام مامانی مهربون. دوست جونم ناراحت نباش به نفرات اول تا دهم یه شاسی از عکس خودش البته سایز ما 50در 70 میشه اول تا سوم 100در 70 و البته عکس مملی جونم میره مجله شهرزاد. همین خوبه بابا مهم اینه که برنده شده. و مهمتر دوستای خوبی مثل شما پیدا کردم.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس