علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

خبر...خبر...

1390/6/3 17:26
453 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا خبر خوب دارم.

١-دیروز علی مرتضای ما واسه اولین بار روی شکم دراز کشید و من مادر جونو عمه هاش کلی ذوق کردیم و کلی هم ازش عکس گرفتیم.

 

٢-شب نیمه ی شعبان دل مامانی گرفته بود،اون شب واسه دوستو دشمن دعا کردم واز آقا خواستم یه نگاهی هم به ما بکنه.شب خواب دیدم که یکی از دندونات به طور کامل رشد کرده و خیلی قشنگو براقه و چندتای دیگه از دتدونات جونه زده بودن هرچی بود تعبیرش خوب بود و من منتظره یه اتفاق خوب بودم تااینکه امروز از نظام مهندسی به بابایی زنگ زدن و کارش داشتن بابا که رفت وقتی اومد گفت:نظارت یه ساختمون رو بهش دادن و قراردادشو بسته خیلی خوشحال شدم و خدارو شکر کردم و از آقا به خاطره جواب دادنش بهم ممنونم شاید دعاهای پاک تو بود که نتیجه داد قلب مامان،آخه اون شب من آروم داشتم باهات حرف میزدم و همون طور که گریه میکردم بهت میگفتم مامانی تو واسه بابا دعا کن که یه کار خوب وحلال گیرش بیاد خدارو شکر که نتیجه داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

faeqeh
27 تیر 90 14:42
سلام دوست جونم

تبـــــــــــــــــــــریک هم برای علی مرتضی
و هم برای کار باباش اینده روشنی برای خانواده خوشبختتون ارزو میکنم از ته دلم


بازم ممنونم دوست خوبم
faeqeh
27 تیر 90 14:47
عزیزم نمیدونم نظرم اومد یا هنگ کرد
تبریک برای مرتضی جونم و برای کار بابائیش برای خانواده خوشبختتون بهترین ها رو ارزو دارم از ته قلبم


ممنونم فائقه جون هردو اومدن ومنم هردو رو میزارم
دانيال
28 تیر 90 10:26
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال


باشه خاله جونم
مامان ماهان عشق ماشین
28 تیر 90 19:17
خدا رو شکر.ماروهم دعاکنین.البته برای خودم نه.برای خواهر و برادرام.

چشم مامانی خوب خدا مشکل همه ی جونارو حل کنه و همه رو به راه راست هدایت کنه.
مامان سید ابوالفضل
31 تیر 90 17:17
سلام سلام صدتا سلام واقعاً خبر خیلی خوبیه تبریک ویژه برای علی متضیِ و هم برای بابایی من از ته دلم براتون خوشحال شدم انشالله که بهترین نصیب شما بشه عزیزم
بوسسس


منو بابایی و نی نی از شما ممنونیم
مامان سید ابوالفضل
31 تیر 90 17:20
خصوصی داری گلم
ماماني پارسا
15 مرداد 90 14:44
تو رو خدا نيگا کن. ناناز فتوکپي پسرم تو اولين غلتش شده.نيگا کن وبلاگمو


سلام کنجکاو شدم برم نیگا کنم.