علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

فعلا خدافظ نفس مامانو بابا

1390/5/16 16:48
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیم به خاطره ماه رمضان فرصت کمتری برای نوشتن خاطراتت پیدا کردم گرچه به خاطره شما نمیتونم روزه بگیرم و پارسال این موقع به شما باردار بودم و ویار بدم باعث شد نتونم روزه بگیرم حسابی چوب خطم پر شده و از طرفی از بس با لب تاپ بابا کار کردم بعضی وقتا هنک میکنه قراره کامپیوتر بخریم وتا سفارش بدیم و بخوان بیارن کلی طول میکشه حداقل 2 هفته.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار(مامانی شهراد)
12 مرداد 90 17:42
سلام نازنينم چقدر تو ماهي پيش منم بيا و با پسرم دوست شو منتظرتم گلم


سلام ممنون از شما در اولین فرصت میام.
مامان پارسا
14 مرداد 90 3:19
علی یارت باشه خاله ون حساااابی آقا شدی


ممنون از شما الانشم اومدم جواب نظرارو بدم و چند مطلبو زود بنویسمو برم ...
مامان سید ابوالفضل
15 مرداد 90 2:02
قربونت برم عزیززززززم


خدا نکنه خاله جون جونی.
سارای
16 مرداد 90 11:49
سهلامـ منـ تازهـ یهـ ماهمهـ خیلیـ کوشولو امـ ولیـ خیلیـ همـ نازمـ بیاینـ بهـ وبمـ واسهـ لینکت خبرمـ کنید.


سلام منم لینکتون کردم.
مامان مریم
17 مرداد 90 20:01
ای جانم چه گل پسری من با اجازه لینکت کردم خوشحال میشم به وبلاگ ما سر بزنی


سلام نه آدرس وبی گذاشتید نه ایمیلی که بهتون سر بزنم دوست عزیز
مامان متین
7 شهریور 90 13:33
نی نی جون خیلی نازی مامانی حق داری بخوای بخوریش منم دوست دارم لپاشو بخورم


قربونتون برم لطف دارید: