علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

امپراطور با کله رفت تو لب تاپ

1390/6/4 23:56
587 بازدید
اشتراک گذاری

سه شب پیش بغل بابا که داشت با لب تاپ کار میکرد تو رو دادم بغلش تا کارای عقب افتادمو انجام بدم همون طور با مانیتور زول زده بودی و دستو بردی طرف صفحه کلید من که این صحنه برام جالب بود از بابا خواستم که تورو نزدیکتر ببره تا ازت عکس بگیرم،بابایی نشوندت روی میز و بعد از اینکه ازت عکس گرفتم سعی کردی دست دیگتو ببری جلو و من همون موقع که خواستم عکس بگیرم نمیدونم چه طور از دست بابا لیز خوردی و با کله رفتی تو مانیتور اول این ور اونورو نیگا کردی بعد زدی زیر گریه یه کوچولو پیشونیت خراشیده شده بود و جاش قرمز شده بود بابا وقتی دید این طوری شدی عصبانی شد و گفت:ببین چی کار کردی اینم از عکس گرفتن تو منم گفتم:تقصیر تو بود خوب نگرفتیش و....

ولی زودی آشتی کردیم و گناهامون به گردن گرفتیم خدا رو شکر به خیر گذشت و گرنه من یه مامان بی جنبم و ممکن بود اگه خدای نکرده برات اتفاق بدتری میوفتاد هیچوقت خودمو نمیبخشیدم.

با تمام کوچیکیت و قلب بزرگت بدکاریه مارو ببخش.

امپراطور چند ثانیه قبل از وقوع اتفاق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

كاكل زري يا نازپري
4 شهریور 90 19:23
عزيزم چه جيگري تو مامان حق داشت ازت عكس بندازه


قربونتون برم خاله خانم.
مامانی طاها
5 شهریور 90 0:27
سلام عزیزم
وبلاگ قشنگی داری خدا نازدونتونو براتون نگه داره ، الهی .
گل پسر منم یه وبلاگ برا خودش داره که دیدنش خالی از لطف نیست ، اگه مایل به تبادل لینک هستین منو بی خبر نذارین .
مرسی


سلام به دوست جدید من منم لینکتون میکنم به جمع دوستای مامانی خوش اومدید


مامان پارسا
5 شهریور 90 2:27
اااااااااای جونم عزیزم
مواظب باش مامانی (هر چند میدونم احتیاجی به گفتن نیس خانومی)


شما لطف دارید اتفاقه دیگه ولی سعی میکنم بیشتر تر مواظب باشم@};
shima
5 شهریور 90 3:02
vaaaaaaaaaaaaay azize delam cheghad bozorgo nanaz shodi khale ghorbonet bere


منم قربون نی نی تو دلت بشم مامانی