علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

امپراطور همچنان در بستر بیماری

1390/8/18 19:56
611 بازدید
اشتراک گذاری

قلب مامان علی مرتضی جان

دو هفتس اسهال داری استفراقت قطع شده اما همچنان گلاب به روت ................

پاهای کوچیکت از سرم کبود شدن هروقت نگاشون میکنم دلم کباب میشه،حسابی آب شدی توی دو روز آخر 300 گرم کم کردی چشاتم رفتن تو گودی فردا قراره ببریمت دزفول پیش دکتر ملک آسا دکتر خیلی خوبیه امیدوارم هرچه زودتر حالت خوب بشه.

 این روزا از بس لباس شستم نا ندارم حتی وقت نمیکنم به خودم برسم حتی حوصله ی بابایی رو ندارم ولی خوشبختانه بابا درکم میکنه وهمه رو پای خستگیم میزاره .از بیخوابیو بدخوابی تمام تنم درد میکنه خیلی بیقراری میکنی و تا دیر وقت بغلت میکنم راه میرمو بهت شیر میدم  روی زمین که میزارمت شروع  به گریه کردن میکنی جالب اینجاست وقتی  به خاطره کمر دردم آروم روی صندلی میشینم تا یه جورایی تورو گول زده باشم و خوابت ببره

نمیدونم چه طوریه که میفهمی و شروع به غرغر میکنی و بازمن شروع به راه رفتن میکنم تا جنابعالی خوابت عمیق بشه و آروم بزارمت سرجات شبا هم چند بار بیدار میشم و پتو رو میکشم روت،خیلی از شبا اونقدر بدحال میشی که فقط دوس داری شیر بخوری ومن مجبور میشم به خاطره راحتیت فقط به یک طرف بخوابم وهمون طور خوابم میبره وصبح از شدت بدن درد نمیتونم دولا بشم

با اینکه 23 سال بیشتر ندارم کلی بدن درد اومده سراغم...

با این اوصاف راضیم و هیچ گله ای ندارم بعضی وقتا هم که چیزی میگم به خدا میگم خدایا تو گوشاتو بگیر .

واقعا احساس مادرانه احساس قشنگیه فوق العادست من این نعمتی رو که خدا بهم داده ومنو لایق مادرشدن کرده بی جواب نمیزارم انشالله.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان متین
14 آبان 90 20:45
مامانی خیلی ناراحت شدم هم شما هم کوچولوت الان خیلی غصه دارید درکتون می کنم و دعا می کنم تا زودتر خوب بشه گل پسرمون .آخه چرا هنوز مریضه مگه چه مشکلی داره که اینقدر طول کشیده
مامان عرشیا
14 آبان 90 21:14
با اجازه add کردم وبتونو.وب ما را لینک کنین.خوشحال میشیم. ایشالله پسر گلتونو سالم ببینیم.اسمش قشنگه و مبارک.
ناهید
15 آبان 90 20:32
آپم ممنون میشم بیاین.
ناهید
15 آبان 90 20:36
ایشالا زودتر خوب میشه آپم ممنون میشم بیاین.
مامان محمدرضا(شازده...)
16 آبان 90 11:55
سلام مریم جان الهی بمیرم پسر گلمون مریض شده ، ان شاالله که زود زود خوب بشه ، عزیزم میدونم شرایط سختی داری ولی سعی کن هوای خودت رو داشته باشی مثلا همین که دراز کشیده بهش شیر میدی بدترین کاریه که میتونی بکنی من چنان لطمه ای از این قضیه دیدم .... دلم نمیاد دیگران این مشکلات رو تجربه کنند ....... خیلی مواظب خودت باش گلم ، به این فکر کن که برای اینکه از پس نگهداریه پسرت به نحو احسنت بر بیای باید جسم و روحت سلامت باشند. موفق باشی دوست من