علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

امپراطور سینه خیز میرود

1390/9/8 16:24
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازیه مامان بالاخره وقت کردم این اتفاق تاریخی رو ثبت کنم تو خوشکل مامانی 90/8/7 روز ازدواج امام علی (ع)و حضرت فاطمه(ص)سینه خیز رفتن رو شروع کردی...

وااااااااااااااااای بیدار شدی من باید برم تا بعد که فرصت کردم میام بقیشو مینویسم.تو هم بد موقع حال مامانو میگیری هاااااااااااا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان متین
8 آذر 90 23:48
وای مامانی کارت در اومد دیگه بدو دنبالش حالامبارک باشه عسل خان


بله دیگه خیلی خسته شدم ولی واسم جالبه ممنون که به ما سر زدید
مامان مینا
9 آذر 90 14:04
عزیزم ناراحت نباش ان شالله مادر شوهر گرامت زود خوب می شه و شما کارات کمتر می شه. هر موقع هم که به ما سر بزنی باعث خوشحالیمون می شه.موفق باشی


مرسی عزیزم که بازم به ما سر زدید و یادگاری گذاشتید