علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

تولد نی نی وبلاگ

1390/9/8 21:37
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی میدونی قراره همه ی نی نی ها یه هدیه به مناسبت اولین سال تولد نی نی وبلاگ

بدن ازهمه جالبتر هدیه ی سه نفره اوله که من خیلی دوس دارم جز اونا باشم فکرشو بکن توی این

اوضاع برنده ییه سکه بشیم چه خوب میشه هاااااااااااااا.

راستی بابا هنوز حالش خوب نشده جمعه ی این هفته قراره امتحان استخدامیه شهرداری برگزار

بشه امامتاسفانه خبردار شدیم که هنوز امتحان شروع نشده  شخص مورد نظر انتخاب شده ولی

 بابا که حدود 60 تومن خرج ثبت نامو کتابا کرده هنوز امیدواریم و انشالله بابا استخدام بشه و

خبری که شنیدیم شایعه باشه چون واقعا ما به این استخدامی نیاز داریم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

1دوست
18 آذر 90 22:11
سلام من گذرا به وبلاگتون برخوردم شمارش سن علی مرتضی در این لحظه یه شمارش خیلی جالبه علی مرتضی جان تا این لحظه 9 ماه و 19 روز و 9 ساعت و9 دقیقه و نه ثانیه سن دارد
صدف
18 آذر 90 23:18
سلام
وبلاگ زيبايي داريد
انشالله خداپسرنازتونو براتون نگه داره
براتون آرزوي موفقيت ميكنم



ممنون از لطف شما.
مامان متین
19 آذر 90 22:16
ان شالله که به آرزوتون می رسید حتما حتما من هم دعا می کنم.


ممنون مینا جون.
مامان زینب
3 دی 90 18:52
جریان استخدامی که ایشالا درس میشه ولی در مورد نی نی بلاگ من بلاگفا هستم و نینی بلاگ نیستم


ممنون از شما منم امیدوارم