علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

جوونه زدن دومین مروارید امپراطور

1390/9/20 19:16
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امپراطور خودم امروز خونه ی عمه زینب اسباب کشی داشتن و خدارو شکر عمه جونت

خونه دارشد و ماشالله خیلی خونش شیکو قشنگه.خوب از اونجایی که عمه هات خیلی به

گردنمونحق دارن ماهمرفتیم  کمکشون یه ساعتی میشه که اومدیم راستش از صمیم قلبواسشخوشحال شدم انشالله از این خونه خیر ببینن وانشالله روزیه همه ی بی خونه ها.

و همونجا بود که دیدم کنار دندون قبلیت یه مروارید خوشکل سمت چپش در اومده البته دست

زدمچیزی حس نکردم ولی ظاهرش کاملامشخص بود مادر جون گفت:که ازدیروز متوجه شده و

فکرمیکرده من خبر دارم.خلاصه اینم حکایت دومین مروارید خوشکلت که هر کاری میکنم نمیزاری

 یهعکس از دندونت بگیرم به بابا گفتم:بریم پیش دندون پزشک تا یه عکس از مرواریدت بگیره ولی

باباقبول نکرد و حالم حسابی گرفته شد انشالله به موقع یه صحنه ی قشنگ از مرواریدای خوشکل

میگیرم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
21 آذر 90 18:56
مبارک ان شالله همه صاحب خونه بشنبازم مبارک دومین دندون خوشگلت کوچولوی ناناز


.