علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

یه شیطونیه دیگه به روایت تصویر

1390/10/17 19:49
658 بازدید
اشتراک گذاری

توی چند پست قبلی برات از عشقت نسبت به جارو برقی گفتم واینکه موقع جارو زدن چه مکافاتی با تو دارم عکساشو آماده کردم بهت گفته بودم که میزارم دیدی بد قولی نکردم اگه دیر شد ببخشید نی نیه مامانی...

راستی این عکسو هم به مناسبت کریسمس درست کردم

که متاسفانه یادم رفته بود واست بزارم بازم ببخشید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهراد
19 دی 90 11:29
ای شیطون بلا دیگه یواش یواش شیطونیات داره گل میکنه


بله دیگههههههههه....
مامان عرشیا
19 دی 90 19:15
به امید فضولی های بیشتر!
موفق باشی مرتضی جوووووون


اونموقع خدا یه صبر ایوبی به ما مامانا بده....
مامان متین
19 دی 90 19:22
هر دو تا عکس خوشگل شده
نمی دونم این جارو برقی چی داره که بچه ها اینجوری خرابشن


..بازم ممنونم مینا جونم..
مریم مامان عسل
20 دی 90 0:26
سلام مامان مریم. مرسی که به وبلاگ ما سر زدین و ممنون بخاطر جوابتون. خیالمو راحت کردین. خدا این شاه پسرتونو ببخشه بهتون انشاالله.@};-


سلام عزیزم خواهش میکنم دوست عزیز.@};-.@};-
مامان رامیلا
20 دی 90 1:17
مریم جان خیلی جالبه چون ما هم دقیقا پنجمین سالیه که با هم هستیم .
عکس کوچولوی نازتون هم خیلی قشنگه .


ممنون از لطفت عزیزم....
مامانی درسا
20 دی 90 1:49
دوست من . من هم خوشبختم از آشناییتون. انشاالله که کار شوهرتون درست بشه . من ساکن بندماهشهرم و شوهرم پتروشیمی کار میکنه . عزیزم لینکتون کردم . پسر گلکو هم بوسه بارونش کنید .


-.@};-.@};
مامان رامیلا
20 دی 90 14:48
مریم جان ممنون که به ما سر زدید، ما هم شما رو لینک کردیم، علی مرتضی جونو ببوسید .


خواهش میکنم...چشم حتما.@};-
مامان علی خوشتیپ
21 دی 90 11:43
سلام مامان علی مرتضی.چه خوب یه هم استانیه دیگه
با افتخار لینک شدید

سلام خواهش میکنم شما هم با افتخار لینک شدید


عمو روحانی
22 دی 90 12:35
سلام . ما شاالله


سلام ممنون از لطفتوند