علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

عکسای اتلیه ی قاصدک مامان

1390/11/8 17:49
610 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان علی مرتضی جان 90/6/19 رفتیم شوش پیش آتلیه ی سپهر...کارش عالیه ولی متاسفانه دوربینشو خراب بوده وفرستاده بودن تهران منم مجبور شدم تو رو ببرم پیش اتلیه ای که نزدیک اتلیه ی سپهر بود تا رفتم تو و یه خانم مسنو دیدم نمیدونم چرا زد تو ذوقم وکارایی که ازش دیدم زیاد جالب نبودن توی رو در باسی افتادم و گذاشتم چندتا عکس ازت بگیره دیروز بعد از کلی بدقولی از ایشون باباجونو مامان جون که اومدن خونمون عکساتو اوردن که ابته من بهش گفتم:فقط یکیشو چاپ کنه وعکسای خامو بده خودم بهتر از اون درست میکنم به خصوص الان که دوربین دیجیتالی گرفتیم دیگه نیازی به آتلیه رفتنم نداریم.


این اون عکسیه که گفتم چاپ کنه اونم زیاد خوشم نیومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)