علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

امپراطور کوچک در حال بزرگ شدن..

1390/11/26 13:19
572 بازدید
اشتراک گذاری

پسره گلم یکشنبه یه ساله میشی به همین زودی شد یه سال

دیشب داشتم فکر میکردم که پارسال همین موقع تو دل مامان بودی 

و درست موقعی که هیچ کس انتظارشو نداشت اومدی ...

چه روزی بود ماجراشو که واست گفتم ولی به خاطره اومدن چنین

روزی بازم واست میگم الان داری گریه میکنی باید برم خوابیدی 

بازم میام راستی عکس زیر مال دو روز پیش اونم با لباسای تولدت

که مشغول بازی با در کمد لباساتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارساجون
26 بهمن 90 16:44
سلام به امپراطور کوچولو و مامانش.
مریم جان ممکنه لطفا من رو راهنمایی کنید که چطور میتونم لینک دوستان رو مثل شما به صورت متحرک دربیارم.ممنونم


میام میگم خدمتتون
مریم مامان عسل
27 بهمن 90 3:15
ای جیگرتو بخورمممم من خوشگل پسررر! داماد من میشی خاله؟
مریم جون مرسی عزیزم که به وبلاگمون سر زدی و انقدر با حوصله همه ی پست ها رو خوندی. کامنتهای پر مهرت خوشحالم کرد. بازم پیش ما بیا. بووووس واسه امپزاطور کوچک ما و مامانش.


قربونت برم عزیزم حتما در اولین فرصت میام.
مامان متین
27 بهمن 90 15:04
تولدت پیشاپیش مبارک ماشالله توی این عکس چقدر بزرگتر شدی


مرسی از لطفت دوست گلم
مامانی درسا
28 بهمن 90 1:13
سلام عزیزم مرسی که بهمون سرزدی و مرسی که برام نظر گذاشتی . پسر گلمو ببوس دوستتون دارم .
مریم مامان عسل
29 بهمن 90 4:25
بووووووس واسه علی مرتضی مرد مردا!
مامان امیرمحمد
30 بهمن 90 10:28
علی مرتضی جون پسر گلم تولدت مبارک . بوس بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی . اگه دوست داشتی به وبلاگ امیرمحمد هم یه نگاهی بنداز خوشحال میشم