علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

شاید چند روزی نباشیم

1390/12/15 12:34
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هم به پسره مامان هم به دوستای خوبم ،قلب مامان شاید یه ساعت دیگه بریم شوش خونه ی مامان جون اینا(مامان خودم) من که دو دلم ولی بابا میگه بریم من پس فردا یکی از شاگردام امتحان داره فرداهم کار دارم و...خلاصه الان بابا حمومه و من هنوز نمیدونم برم یا نه...ولی از اونجایی که ممکنه بریم گفتم:بی خبر نرفته باشیم و در جواب دوست عزیزم مامان الیسا که گفته بود کجایی هستم باید بگم من اصالتا خوزستانی و متولد شهر شوش وبزرگ شده ی اونجام بعد از ازدواج که شوهرم کرد وایلامی بود وهست ساکن ایلام شهر دهلران شدم و ریکا گفتن من به خاطره معاشرت ودوستی با چند تا از دوستای شمالی هستش که ساکن آمل هستن و وقتی با علی مرتضی آمل بودیم مدام به علی مرتضی ریکا جان میگفتن ومنم یاد گرفتم اگه بازم سوالی هست بگید حتما جواب میدم.

بابایی هم که از حموم در اومد یه جورایی رفتنمون قطعی شد فعلا خدافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن الیسا
15 اسفند 90 13:47
مرسی مریم جون از توضیحاتت. راستی بابای الیسا هم آملی ریکا است. اما بعد از ادواج با من اومده شیراز. پس امپراطور هم inter national شده.
مامانی درسا
18 اسفند 90 2:29
عزیزم خیلی خیلی بهتون خوش بگذره . امیدوارم به سلامت بریدو برگردید . دوستون داریم
مامان ماهان
18 اسفند 90 9:09
خوش بگذره عزیزم
مامان آرشیدا کوچولو
18 اسفند 90 16:37
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 19:54
سلام امیدوارم هر جا که هستی شاد و سلامت باشی و بهت خوش بگذره
مامان متین
19 اسفند 90 10:16
یه زمانی مامان بزرگ منم شوش زندگی میکرد. حالا پیش خداست.