علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

وااااااااااای زلزله

1390/12/18 22:10
682 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان به خدا قسم راست میگم تا همین الان که دارم مینویسم  شش زمین زمین لرزه اومده که تا 4 ریشتر بودن والانم پنجره ها لرزیدن من که خیلی میترسم اگه خدای نکرده دیگه نیومدم فراموشم نکنید دوستتون دارم چون لحظات بسیار بسیار خوبی رو کنارتون گذروندم و امیدوارم مجالی باشه واین دوستی ادامه داشته باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

elahe
18 اسفند 90 23:09
برای پیداکردن اموال گمشده : کسی که اموالش گم شده است ۱۱۹ مرتبه یا حفیظ بگوید و بعد از آن نیز ۱۱۹ مرتبه آیه شریفه ۱۶ سوره لقمان را قرائت کند يَا بُنَيَّ إِنَّهَا إِن تَكُ مِثْقَالَ حَبَّةٍ مِّنْ خَرْدَلٍ فَتَكُن فِي صَخْرَةٍ أَوْ فِي السَّمَاوَاتِ أَوْ فِي الْأَرْضِ يَأْتِ بِهَا اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَطِيفٌ خَبِيرٌ خداوند متعال به فضلش مال او به او بر می گرداند این ذکر مجرب است پیدا کردن اشیاء گم شده : از اموری که تجربه شده خواندن ۱۰۱ مرتبه آیه شریفه سوره حج آیه ۷۰ أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاء وَالْأَرْضِ إِنَّ ذَلِكَ فِي كِتَابٍ إِنَّ ذَلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِيرٌ قبل از خواب است . در خواب به محل گمشده و کیفیت آن راهنمایی خواهید شد پیدا کردن شی گمشده 1-برای پیدا کردن گم شده از اموری که مجرب است خواندن 101 مرتبه (ایه س 70/سوره ی حج ) قبل از خواب است .در خواب به محل گم شده وکیفیت ان راهنمایی خواهید شد: «الم تعلم ان الله.....(تا)علی الله یسیر» 2-از اموری که گفته شده برای پیدا کردن اشیاء مجرب است خواندن سوره ی «والفجر» وتکرار ان است .امتحان کنید. 3-برای دزدیده شده ویا گمشده هفت مرتبه یا هفتاد مرتبه این ذکر را بخواند.بی شک ان شیء پیدا خواهد شد: اَصبَحتُ فِی جَوارِ اَللهِ اَمسَیتُ فِی اَمانِ اَللهِ 4-مداومت بر اسم شریف«اَلظّاهِرُ» جهت پیدا کردن شیء وشخص گمشده واطلاع بر امور مخفی مجرب است وعدد کبیرش 106ووسطش 116 وصغیرش 8 است . 5-مداومت بر اسم مبارک« اَلفائِقُ» برای پیدا شدن اشیاء مجرب است .عدد کبیرش 211 ووسطش 22 وصغیرش 4 است .
مامان متین
19 اسفند 90 10:17
وای .خدای من. این چه حرفی ایشالله هستی .منتظرتم نگران شدم .خدا بخیر بگذرونه
امیرمحمد واسراکوچولو
20 اسفند 90 10:30
بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 90 13:45
چی شد؟آخرش اون شب فرار کردی یانه؟ بعد از گپمون بازم زلزله اومد؟