علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

پســــــــــــره من گل دختــــــــــــــره

1392/2/23 1:15
984 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم ببین وقتی چادر سرت میکنی چقدر شیرین میشی

تازگیا وقتی میبینی بقیه با این کارت کلی قربون صدقت میرن

کلیپسو روسریو میاری میگی برام ببند

البته نه به این وضوحی بلکه کمیش با حرکات

دست وانجام اون عمله،هنوز که لغت نامه ی

ذهنت جای کار داره عزیز دلم ولی باز کلی سر زبون

داری وآتیش میسوزونی

92.1.12

ای بابا،اینطوری خوبه؟؟؟؟؟

اینجوری هم جدیده خوبهــــــــــه

ببین مامان از شما هم خوشکل تر شدم نیشخند

اینم ی مدل دیگه که خودت خواستی برات ببندم

92.2.19

اول خوشحال بودی

با اون دهن آبگوشتیت ،اما بعدشـــــــش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بردیا
23 اردیبهشت 92 19:11
عروسک.بخورمت
الهام مامان علیرضا
26 اردیبهشت 92 9:00
اینو باش چه بامزه شده با این روسری که گیره زدی شبیه مادر بزرگها شدی خوشگل خاله دوسِت دارم این قدر بانمکی!!
مامان زینب خانوم
26 اردیبهشت 92 17:58
نع مثل اینکه مامان یه دخمل میخواد!!! راستی رمز گرفتی بلاخره؟
مامان تسنيم سادات
27 اردیبهشت 92 14:05
الهههههههههى .... چقدرم بهش مياد... چه خانمى شده پسرتون
مامان متین
29 اردیبهشت 92 12:32
اگه دختر بودی پسر کش میشدیا