علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

مامان تحریم شده

1390/5/2 0:49
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم از این به بعد فقط روزای زوج میتونم بیام تو وبت و برات بنویسم بابایی مامانو تحریم کرده میگه بیش از حد پای اینترنتم به خصوص از وقتی اینترنت پرسرعت و همیشگی گرفته،بابایی میگه که مطلب نوشتن من واسه ی وبت باعث شده به کارای معنویم کم توجه باشم میگه اینترنت شده بت ومن دارم میپرستمش و این همون شیطانه که از این راه داره کاری میکنه که نمازمو دیر بخونم ،قرآن نخونم و...

بابایی راست میگفت منم تصمیم گرفتم  فقط روزای زوج بشینم پای اینترنت و این طوری هم بابا راضیه و هم من به کارای دیگم میرسم .راستی امروز اولین روز کاریه بابایی واسه نظارت روی یه ساختمون شخصی بود البته قبلا هم روی ساختمونای مسکن مهر و دانشکده کشاورزیه اینجا نظارت کرده بود و این کار جدیدو بعد دو سه ماهی گرفته و خدا میدونه کی تموم بشه.ماهم راضیم به رضای خدا اونه که همیشه کاری میکنه که باری رو زمین نمونه،خدارو شکر از وقتی که شما تشریف اوردید اوضاع ما هم هروز داره بهتر میشه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامان هلیا
3 مرداد 90 17:28
سلام کار خوبی می کنید منم این کارو می کنم


سلام کاری بود که باید زودتر میکردم و ممنون از نظرتون.
کاکل زری یا ناز پری
5 مرداد 90 11:02
درسته اگه دیر دیر بیای ما دلمون تنگ میشه ولی حداقل از کارای دیگه هم نمیمونی این نی نی جونمونو ببوس خوش باشید


سلام عروس خانم دست شما درد نکنه که بهمون سر میزنید.
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 17:36
واقعاً درسته منم معتاد نت شدم اگه نباشه انگار یه دنیارو از گرفتن
کار جدید شو شو هم مبارررک


ممنون دنیا جون
مامان تربچه
10 مرداد 90 10:14
سلام مریم جون
واقعا این اینترنت، بلایی هست!!!
من هم زیاده روی میکردم که مامانم و شوشو تذکر دادن!
واسه کار همسرت هم تبریک میگم
دیدی گفتم توکل کن
خدا رو شکر


بازهم از لطف شما ممنونم