علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

امپراطور و آویز گهواره

1390/6/5 11:11
805 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب مامان چندروز پیش که ١٥٥ روزت بود کاری کردی که مامانو حسابی سر شوق اوردی باورم نمیشد کم کم داری بزرگ میشی. من برای کاری به آشپزخونه رفته بودم وآویزه بالای گهوارتو برات گذاشتم تا آهنگ بزنه چون شما خیلی از صداش خوشتون میاد و گاهی با صدای اون میخوابید.خلاصه وقتی برگشتم دیدم یکی از عروسکای آویزو گرفته بودی و گذاشتی تو دهنت ،این نشون میداد که مرحله ی دهانی رو زوتر از سنت شروع کردی نمیدونی چقدر خوشحال شدم و همون موقع برای ثبت این لحظه ی قشنگ کلی ازت عکس گرفتم وبعدش عروسکو از دهنت در اوردم چون الان مرحله ی دندون در اوردنت و باید حسابی مواظبت باشم که مریض نشی عسل مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کاکل زری یا ناز پری
5 مرداد 90 17:17
ای جونم جونم قربونش بریم ما چه مامانی و نازه خدا برات نگه داره عزیزم


ممنون که به ما سر میزنید شما همیشه به ما لطف دارید.
مامان جون
5 مرداد 90 23:23
سلام مامان مریم
هزار ماشالله
واسش اسفند دود کن
یه بار دیدی تو این مابین پسرت راه هم افتاد


سلام ممنون از لطف شما دوست خوب و مامان گل
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 17:38
آفرین به پسمل نازمون که کاراش بزرگتر از خودشه خدا حفظش کنه


ممنون خاله دنیا
مامان نفس طلایی
7 مرداد 90 18:09
ناز باشه گل پسر نازتون


مرسی از لطف شما
shima
9 مرداد 90 16:37
واااااااااااااااااااااااااای خاله جونی چقدر بزرگ شدی خاله قربونه اون چشای نازت بره


ممنونم شیما جون کجایی خبری ازت نیست درسات چه طورن؟حال نی نیه نازمون چه طوره؟
مامان نازنین زهرا
10 مرداد 90 14:56
سلام ماشالله چه پسر ناز و خواستنی من عاشق این گهواره های آهنی خوزستان هستم 20 روز عید و اول سال که دزفول بودیم از اینا استفاده کردم خیلی خوبن و نی نی توش خیلی راحته


سلام دست شما درد نکنه.راستش خیلیا منو از خرید تخت منصرف کردن و گفتن بچه تا مدتها بغل مامانش میخوابه وقتی بزرگتر شد براش بخربیشتر بدردش میخوره وخوشحالم که تخت نگرفتم.