علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

امپراطور و پوشک

1390/6/5 11:08
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم اگه خدا بخواد قراره کم کم خونه دار بشیم واسه همین منو شما باید توی خیلی از هزینه ها

صرفه جویی کنیم مثل دستمال کاغذی و پوشک کامل که ماهیانه فقط 30،40تومن دستمال واست

 میخریدیم اونم به خاطره این بود که پنیرک زیاد بالا میووردی خدارو شکر الان که بزرگتر شدی کمتر بالا

 میاری و من برات چندتا دستمال پارچه ای درست کردم و بعداز استفاده تمیز میشورم وجلوی آفتاب

 

میزارم تاحسابی پاستوریزه بشه این یه نوع صرفه جویی، و در طول روز از مامی گره ای برات استفاده

 میکنم و فقط شب موقع خواب و موقع بیرون رفتن پوشکت میکنم البته هربار کمتر  از یک ساعت میزارم

 پات بمونه و حواسم حسابیبهت هست تا نسوزی.اونجایی که پوشک پاته 4ماهو 24 روزته و قراره بریم

 بیرون و اونجایی که مامی گره ای پاته 4 ماهو 19روزته.که اولین بار بود مامیت میکردم نمیدونی وقتی

 ماممیت میکردمچقدر برام جالب بود که میدیدم پسرم بزرگ شده و میتونم مامیش کنم و این یه نوع

صرفه جوییه دیگه بود.

 منو بابا ازت ممنونیم که مارو درک میکنی قول میدم که یه اتاق خیلی قشنگ واست درست کنم

نفس مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد مسعود
10 مرداد 90 18:21
سلام
مبارك باشه ان شاالله به خير و شادي باشه خونه تون
من شما را اد كردم اگر دوست داشتين
وبلاگ پسرم را اد كنيد


ممنون از شما حتما ادتون میکنم.
مامان سید ابوالفضل
11 مرداد 90 2:29
پیشاپیش خونه دار شدنتون رو بهت تبریک میگم



لطف داری عزیزم.