علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

امپراطور و خوردن غذا

1390/6/5 11:06
579 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که 6 ماهت تموم شده و کم کم شروع به خوردن غذا کردی اولین بار واست فرنی درست کردم وقتی خوردی اصلا خوشت نیومد وقتی من از فرنی خوردم فهمیدم چرا خوشت نیومده و گفتم خدا به این بچه صبر بده با این فرنی بی مزه،مزه ی همه چی میداد الا فرنی... خوب اولین بارم بود دیگه نیشخند

الان از وقتی غذای آماده بهت میدم کلی خوشت میاد و از خوردن لذت میبری .این عکسو موقع خوردن فرنی ازت گرفتم که مشخصه چقدر بدت اومده شرمندم مامانی قول میدم دفعه ی بعد اول خودم امتحان کنم بعد بدم نوش جان کنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم (مامان روشا)
3 شهریور 90 17:32
قربونت بشم خاله که فرنی دوست نداری روشا هم اصلا" نخورد عیبی نداره خوشگلم خیلی دوستت دارم عزیزم


X
مامان پارسا
5 شهریور 90 2:23
سلام خوبی؟
میگما سعی کن عادتش بدی به مزه ی اصلی غذاها بدن نمک و شکر یا هر شیرینی دیگه ای مثل نبات
بی مزه هستن ولی یه چند روز که بخوره عادت میکنه
من تو یه منبع علمی خیلی جالب و آموزنده خوندم که این نوع غذا دادن به کودک رو آیندشون،هوششون، رشدشون و حتی سلیقه درست غذاییشون خیلی تأثیر داره
ببوس امپراتور کوچولوتو


چشم ممنون که بهم گفتید
shima
5 شهریور 90 3:07
elahi khale ghorbonet bere ke enghad bozog shodi


خواهش میکنم خاله خانم گل...


مامان متین
7 شهریور 90 13:30
نی نی منم همین جوری بود و لی فقط حریره بادم رو دوست نداشت با کلی کلک بهش می دادم ولی بعد از چند روز عادت می کنه و بعدش با ذوق می خوره یه کم صبر کنی می بینی خانمی با امان پارسا موافقم من همین کار رو کردم و جواب داد پسرم الان هر نوع غذایی رو با هر طعمی می خوره


باشه ممنونم سعی میکنم کم کم شروع کنم