علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

مامانو بابا مریضن...

1390/5/21 17:43
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانی خوبی نفس مامان،دیشب حالم زیاد خوب نبود واسه درست کردن سحری که بیدار شدم دیدم

 حالم بدتر شده ،سحری که درست کردم سریع اومدم خوابیدم وبابایی زحمت جمع کردن سفره رو کشید

صبح که ساعت 11 به زور  از سر جام بلند شدم بابایی گفت بریم دکتر.منو بابا باهم رفتیم دکتر،چون بابا

 هم مریض افتاده بود و به خاطره اینکه زودتر خوب بشیم (بیشتر هم به خاطره شما)چند تا آمپول نوش

 جان کردم و آمپولایی بابایی به خاطره روزهبودنش افتاد واسه بعد از افطار...الانم ماکس زدم و موقع شیر

 دادنت دستکش میپوشم ،دکتر گفت:از شیرمن مریض نمیشی فقط باید مواظب نفسم باشم که بهت

 نخوره وگرنه شیر مامانی همیشه استرلیزست...باز خدارو شکر که از این بابت خیالم راحت شد...

وقتی بابایی و مادر جون مریضیشون سخت تر بود بهت نزدیک نمیشدن و اینجوری کاره من سخت تر شده

 بود چو ن بابایی و مادر جون نیرو های کمکیه فوق العاده ای هستن و توی ترو خشک کردن جنابعالی

خیلی کمکم میکردن الان که حالشون از من بهتره باز مواظبت هستن و من فقط موقع شیر دادن میان

 طرفت،نمیدونی چه آتیشی واسه بوس کردن تو دل منو بابایه،ان شالله زود خوب میشیم و دوباره باهات

 بازی میکنیم عروسک منو بابا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

shima
22 مرداد 90 0:55
salam azizam omidavaram zoode zood hardotatooon khob shid ali morteza joone khalam mashala rooz be rooz nanaz tar miishe 1 booooooose gonde az tarafe khale joonet


مرسی شیما جون بازم میگم مواظب خودتو نی نی مون باش...
مامان پارسا
22 مرداد 90 16:49
انشالله که زود زود خوب میشی عزیزم،اینم واسه علی مرتضی جون


ممنون از لطف شما دوست خوبم راستی وقتی خوب شدم بوستون رو به علی مرتضی میرسونم.
مریم (مامان روشا)
23 مرداد 90 1:21
سلام عزیزم خدا بد نده !ایشالا زود خوب بشین مواظب خودتون باشید یه عالمه بوس برای امپراطورم ومامانیه مهربونش


سلام مرسی مریم جون امروز خدارو شکر حالم بهتره.
مامان ماهان عشق ماشین
23 مرداد 90 2:13
سلام بلا به دور.انشالله که زود زود خوب میشین عزیزم


سلام ممنون از شما امروز بهترم.