علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

برگردون امپراطور بدون کمک برای اولین بار

1390/5/31 18:50
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیه مامان توی برگردون قبلی مامان یه کوچولو کمکت کرد آخه نمیدونی چه زوری میزدی ولی اینبار توی پذیرایی و وقتی عمه زینب و عمو جواد خونمون بودن این اتفاق تاریخی به وقوع پیوست من مشغول جمع کردن سفره بودم و همه نگاشون به تلویزیون بود که یهو دیدم بببببببببببببببببببببله آقا زاده برگردون زده اونم تنهایی به همه گفتم نگا کنید...نگا کنید...علی مرتضی تنهایی چه کار کرده همه خوشحال شدن و از این اتفاق کلی ذوق کرده بودن،منم طبق معمول زود ازت عکس گرفتم تا از این لحظه تاریخی و قشنگ یه عکس قشنگ داشته باشم اولین برگردون بدون کمک در تاریخ 15/5/90 به وقوع پیوست اون موقع هنوز دستات زیر شکمت جا میموند و نمیتونستی بیاریشون جلو ولی الان ماشالله در عرض کمتر از چند ثانیه کارتو به شکل عالی و ماهرانه انجام میدی مامان فدات بشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان رامیلا
1 شهریور 90 12:21
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`’
-----------♥
---------♥
--------♥
------♥
----♥
--♥
-♥
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
█۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥
سلام به دوستای خوبی که به لطف نی نی وبلاگ با هاشون آشنا شدم
█۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸
-♥
--♥
----♥
------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’



ممنون الهام جون که اینقدر به ما لطف دارید

مامان پارسا
2 شهریور 90 2:11

آفرین گل پسری
بامید موفقیتهای روزافزون توزندگیت عزیزم


ممنون خاله خودم...
مامان هانیه سادات
2 شهریور 90 22:16
سلام. من گوشتو چون کمه گاهی توی شیشه میذارم و بخار پز میکنم. میتونی از بخارپز هم استفاده کنی.از 6 ماهگی عصاره گوشتو میتونی بهش بدی.اوایل روزی 3 وعده. با سوپ و حریره بادام و فرنی شروع کردم.داخل سوپش از تمام موادی که واسش ضرر نداشت استفاده می کردم به خصوص گوشت مرغ و گوشت قرمز.


سلام ممنون از لطفی که به ما دارید مامان خانم
مامان هانیه سادات
2 شهریور 90 22:22
ژل دندونی که استفاده میکنم اسمش دکتر شفیلده.
dr. sheffheild
خیلی عالیه. فقط شب موقعی که خوابه استفاده کن. البته نباید زیاد استفاده کنی. مواقعی که حس میکنی درد میکشه و اذیته استفاده کن.


ممنون از لطف شما
shima
5 شهریور 90 3:13
vooy vooy che bozog shode azize delam


[h