علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

دوروزی که نبودیم

1390/12/5 13:38
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم از لطف همتون ممنونم این دوروزه رفته بودیم خونه ی خواهرشوهرم،دره شهر که یه هفته ای میشه از کربلا اومدندره شهر دوساعت با اینجا فاصله داره و به خاطره جاده ی کوهستانی و پرپیچش سه ساعت تو راه بودیم کلی حرف دارم ولی الان تا امپراطور بیدار نشده برم نماز بخونم و یه سری کار دیگه دارم انجام بدم اگه هنوز خواب بود میام واست شما وامپراطور تعریف میکنم اگه که بیدار بود شب که خوابید میام مینویسم ،راستی مامان متین جون نمیدونم چرا عکسا واسه ی شما نیومدن مشکلو در اسرع وقت پیگیری میکنم وبهتون خبر میدم .

دوست دارم فعلا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر مهدی
6 اسفند 90 0:28
سلام مامانی ماشالا پسمل نانازی دارین اگه افتخار بدین امیر مهدی جووونو به جمع دوستان وبلاگیتون اضافه کنید اگه مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین