علی مرتضی جانعلی مرتضی جان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
فاطمه زهرا جانفاطمه زهرا جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

امپراطورکوچک و پرنسس کوچولوی ما(بچه هایی از دیار پاکی)

وقتی فهمیدم حاملم...

1390/4/23 15:34
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی فهمیدم حاملم"

تیرماه 89 بود که برای درد زیر شکمم رفتم سونو بدم دکتر گفت هیچ مشکلی نداری ولی یه چیزه خیلی کوچیک تو رحمته که احتمال داره حامله باشی من که تو شوک بودم ترسیدم که نکنه چیزه دیگه ای باشه چون منو بابایی واسه چند ماه دیگه برنامه ریزی کرده بودیم و قرار بود تا اول واست یه پس انداز خوب داشته باشیم و بعد فکر اومدنت رو بکنیم خلاصه وقتی به بابایی گفتم اونم مث من نگران شد و گفت:کاش حامله باشی من میترسم چیز بدی باشه استرس

 ازاونجا رفتیم خونه ی پدرجون یعنی بابای مامانی اونجا زن دایی مریم یه تست برام گرفت و معلوم شد که باردارم قبل از اینکه بفهمم که باردارم چند روز روزه بودم وتوی اعتکاف شرکت کرده بودم واینبار از این نگران بودیم نکنواست اتفاق بدی افتاده باشه و روزه گرفتن باعث کم وزن شدنت شده 3 ماهگی یه سونو دادم ودکتر گفت در سلامت کاملی و دکتر با این حرفش همه ی ما رو خوشحال کرد به جمع ما خوش اومدیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)